Заткнути журналістам рот перед президентськими виборами - головред Forbes про зміну власників UMH group

Вчора на сайті видання з'явився коментар головреда Forbes Україна Ярослава Федорина з приводу продажу оточенню, близькому до Януковича-молодшого, одного із найбільших українських медіа-холдингів UMH.

Далі без коментарів:

Я вважаю продаж Forbes Україна (входить в UMH) кінцем проекту в його нинішньому вигляді. Я переконаний, що покупець переслідує одну з трьох цілей (або всі три відразу):

1) заткнути журналістам рот перед президентськими виборами,

2) обілити власну репутацію,

3) використовувати видання для вирішення питань, які не мають нічого спільного з медіа-бізнесом.

Як і всі, я можу помилятися, але нічого з того, що я знаю з публічних і непублічних джерел, не дозволяє мені іншим чином інтерпретувати події.

Мій контракт головного редактора закінчується 1 грудня 2013. Я йду з цієї посади 1 жовтня.

Висловлюю подяку Борису Ложкіну та Надії Шаломовій за найбільш захоплюючу пригоду у моєму житті.

Я в боргу перед всіма, хто працював над проектом. Друзі, ясна публічна позиція - єдиний спосіб відповісти перед вами за ті слова, які я писав і проголошував протягом того часу, що ми робили український Forbes.

Сергій Курченко - зіц-голова, який працює на "сімю" і який став номінальним власником UMH

преса змі

Знак гривні
Знак гривні