Візуалізація успішної вірусної кампанії в Twitter
Відеоролик Irn Bru завдяки одному твіту фаната цього напою за короткий час зібрав 1 млн переглядів на YouTube.
Для просування рекламного відео в мережі компанія Agency Blonde залучила користувача @larachie, пише британська газета The Guardian. Це зображення (збільшена версія) показує характер поширення посилання на відео за перші чотири тижні. Червоними крапками зображуються користувачі Twitter, білі лінії ілюструють ретвіти і згадки. Чим далі від центру (від користувача), тим впливовіший ефект від повідомлення.
Зрештою, оголошення було показано по національному телебаченню. Цей графік показує «широке охоплення» аудиторії: в центрі зображені користувачі, які згадали рекламу напою після трансляції. Але вони практично не генерують жодних ретвітів і дискусій. На зовнішній стороні візуалізації - найвпливовіші користувачі, у тому числі і Rachie, який разом з десятком інших блогерів першими опублікували посилання на відео в Twitter.
Кожна людина, що позначена сірим, дала в Twitter посилання на YouTube. Також відзначені замітки в соціальних мережах і згадки між різними користувачами до трансляції відео по телебаченню. За перші 24 години (з моменту першого твіту @larchie) рекламний ролик на YouTube зібрав 100 тис. переглядів. Після телевізійної реклами відео за наступні 48 години зібрало додаткові 300 тис. переглядів.
Це зображення показує які користувачі згенерували дискусії і ретвіти. Agency Blonde стверджує, що поєднання соціальних мереж і традиційної рекламної кампанії по ТБ було необхідністю. Діяльність малих, зв'язаних між собою активних груп в Twitter дозволило отримати необхідний імпульс, який дав за три тижні 650 тис. переглядів на YouTube. На сьогоднішній день оголошення переглянули більш ніж 1,6 млн разів.