Як Facebook визначає, що показувати у вашій стрічці новин?

На початку осені найбільша англомовна соціальна мережа суттєво змінила алгоритм показу новинної стрічки користувачів. З того часу, контент з сторінок, які вони позначили як такі що подобаються, з'являється в стрічці відчутно рідше.

Для прикладу, середня кількість людей, що бачить чергову новину від сторінки Текстів на Facebook, зменшилася приблизно на 20-30% (за даними статистики Facebook)

Представники Facebook нещодавно прокоментували зміни в алгоритмі, та у відповідь на велику кількість скарг від компаній, які ведуть свої сторінки, стверджують що середнє охоплення у цій соціальній мережі не змінилося, і навпаки - контент стрічки новин обирається більш націлено, так що суттєво зменшилася кількість негативних відгуків.

Отже, для того щоб визначити, чи з'явиться допис від якоїсь Сторінки (Facebook Page) в новинній стрічці читача, алгоритм враховує чотири головних фактори:

- Чи взаємодіяли ви з автором допису до цього. Скажімо, якщо ви "вподобали" кожен попередній допис від цього автора, то вам покажуть більше контенту цієї Сторінки

- Як реагують інші люди: якщо всі, кому до цього показували допис, його ігнорували або скаржилися, то у вас менше шансів його побачити

- Ваша реакція на схожі дописи у минулому: якщо ви наприклад, весь час ставите "Like" на фото, то ймовірність появи у вашій стрічці іншої фотографії, збільшується .

- Якщо Сторінка отримала багато скарг у минулому, у читача менше шансів побачити допис від неї у своїй стрічці. Цей фактор став значно більш потужним, починаючи з вересня 2012.

соціальні мережі інтернет

Знак гривні
Знак гривні