Як спрацював сервіс по оцінці рейтингів ВНЗ?

Після двох місяців роботи веб-програми, наші партнери з агенції RАМ 360 підбили перші підсумки.

На місяць CHOOZ VOOZ відвідують близько 3000 відвідувачів (чоловіків - майже 70%). Найбільш активними були майбутні студенти, 40% відвідувачів у віці від 18 до 24 років, 34% у віці 25-34 роки.

Лише 16% підлітків менше ніж 18 років цікавилися ВНЗ. Найменше до програми зверталися "батьки", таких кому за 35 років, було лише 10%.

Найчастіше цікавилися багатопрофільними ВНЗ, та учбовими закладами з іменем: у першій п'ятірці - НТТУ КПІ, Києво-Могилянська Академія, Національний Авіаційний Університет, КНУ ім. Тараса Шевченка, ЛНУ ім. Івана Франка.

Найбільш популярними напрямками для майбутнього навчання були економіка, міжнародні відносини та соціально-політичні науки.

За інформацією компанії RAM 360

освіта

Знак гривні
Знак гривні