Експеримент Shell з народною рекламою погорожує перетворитися на піар-катастрофу

Команія Shell вирішила, що вірусну рекламу про видобуток нафти в Арктиці створять читачі. Результат перевищив усі очікування, однак він навряд чи сподобається PR-відділу цієї корпорації.

Оновлено: за даними Вікіпедії, цей сайт - пародія, яку створив контр-культурний колектив Yes men на знак протесту щодо планів Shell розпочати видобуток нафти в Арктиці.

Читачам спеціально створеного сайту http://arcticready.com був запропонований набір картинок на вибір, та основне гасло рекламної кампанії з приводу початку видобутку нафти на Алясці: Let's go.

Все що потрібно, це додати підпис під картинкою з таким своєрідним постером-мотиватором. Читачі звичайно, одразу створили сотні де-мотиваторів з антирекламою Shell. Найкращі зразки дивіться нижче:

Ні любий, ти коштуєш менше ніж галон нафти. LET'S GO.

 

Для когось - катастрофа, а для нас - нові можливості! LET'S GO.

 

Нарвали - єдинороги океану. А райдугу ми додамо за допомогою нафтової плівки ... LET'S GO.

 

Вмикай струм, час розтопити трохи льоду! LET'S GO.

 

Пофарбуй мене в чорне. LET'S GO.

Останній малюнок - звернення до організаторів конкурсу:

Ми все ще не помітили, що нас затролили ... LET'S GO.

інтернет реклама

Знак гривні
Знак гривні