Польські порти та термінали зазнають мільйонних збитків від зменшення транзиту українського зерна
Польські логістичні хаби страждають від зменшення перевалки українського збіжжя. Це негативно впливає не тільки на розвиток портів та терміналів, а також на польський ринок праці. Про це розповідає польське медіа Rynek Infrastructury.

За словами керівниці польської логістичної компанії CSL, склади у польських Гданську, Гдині та Щецині простоюють, тоді як сусідні Румунія, Німеччина та Туреччина активно приймають українські вантажі, водночас не впускаючи продукцію на власні ринки.
Вона також згадує, що транзит — процес цілком законний і контрольований: вагони з зерном прибувають до портів, там його перевантажують на судна, і вантаж одразу вирушає до пункту призначення. Утім, через політичні протести та адміністративні затримки на кордоні фури й вагони простоюють по кілька діб.
Читайте також: Польські фермери мають особливий статус. Це намагається використати Росія, щоб хакнути країну
Блокування зернового транзиту б’є і по ринку праці: порожні термінали змушені скорочувати персонал, а транспортні компанії опиняються на межі банкрутства. Польські логісти закликають Міністерство інфраструктури та митні служби переглянути процедури й відновити пропускну спроможність, аби Польща не втрачала доходів і не поступалася конкурентам.