Президентський законопроєкт про НАБУ на 90 % повторює депутатський, при цьому влада вдаєтсья до дрібного шулерства

За словами Ярослава Юрчишина, нардепа від партії "Голос", зареєстрований президентом законопроєкт про НАБУ різниться лише в прикінцевих та перехідних положеннях з тим, що був раніше зареєстрований низкою депутатів.

Нардеп Ярослав Юрчишин. Фото з відкритих джерел
Нардеп Ярослав Юрчишин. Фото з відкритих джерел

"Там (у законі — Ред.)пропонується, що всі органи правопорядку, в т. ч і НАБУ, не рідше одного разу на два роки проводить поліграф на предмет вчинення дій на користь держави-агресора.

А також, що протягом 6 місяців з дня набрання чинності цим Законом СБУ проводить перевірку працівників органів правопорядку, в т.ч. і НАБУ, які мають допуск до державної таємниці, на предмет вчинення дій на користь держави-агресора. Що можна зробити зараз і без закону", — зазначає нардеп Юрчишин у своєму Фейсбуці.

Закон також доручає Офісу Генерального прокурора та Міністерству юстиції України посилити роботу щодо розшуку та видачі іноземними державами (екстрадиції) осіб, які ухиляються від досудового розслідування, судового розгляду чи відбування покарання).

Окрім цього, має бути посилена робота щодо виявлення, розшуку на повернення з іноземних держав активів, здобутих злочинним шляхом.

Читайте також: Західні союзники намагалися відмовити Зеленського підписувати закон про НАБУ і САП, — FT

"Буду агітувати колег голосувати за. Бо ми не про прізвища авторів, а про рух до ЄС. І це точно в цьому напрямку", — підсумовує політик.

Громадський активіст і дописувач Texty.org.ua Тарас Шамайда пояснює деталі:

"За регламентом Верховної Ради президентський законопроект про НАБУ і САП мав бути зареєстрований як альтернативний до внесеного вранці депутатського. Бо він стосується того самого питання. Однак проєкт Зеленського зареєстрували як основний, з окремим номером, свідомо порушуючи регламент.

Для чого це зроблено?

По-перше, по понятіях, які культивує нинішня влада, не може проєкт найвеличнішого лідера сучасності бути альтернативним до проєкту якихось там 48 депутатів. Якщо ці понятія суперечать закону, тим гірше для закону.

По-друге, розгляд альтернативного проєкту в комітеті і на пленарному засіданні неможливо відірвати від основного. Депутати мали б порівнювати норми обох проєктів і визначатися, за який з них голосувати. А якщо дати президентському проєкту окремий номер, то і розглядати його можна окремо, взагалі ігноруючи проєкт народних депутатів.

Тож якщо ви думаєте, що Зеленський і його слуги, хай навіть під тиском народного обурення, прагнуть повернутися в рамки права і демократії, ви глибоко помиляєтесь.

Вони і далі прагнуть морочити людям голову і постійно вдаватися до шулерства. Навіть у малому. В тим більше - в великому".

законопроєкт зеленський набу юрчишин

Знак гривні
Знак гривні