Як бізнес захищає дані клієнтів під час війни. Опитування 15 підприємств

Команда проєкту «Індекс захисту персональних даних 2023» (ГО «Інтерньюз-Україна») спробувала дослідити, як приватний бізнес працює з персональними даними клієнтів в умовах війни, опитавши представників 15 компаній у чотирьох містах, що відгукнулися на пропозицію взяти участь у дослідженні. Серед них - великі і малі компанії, що працюють у сферах роздрібної торгівлі, IT, медіа, транспортних та банківських послуг, виробництва медичного обладнання.

Такий зріз не є репрезентативним і не претендує на цілісність картини.

Персональні дані дозволяють ідентифікувати особу, зазвичай це комбінації даних, як-то прізвище, електронна пошта, номер телефону, вік, стать, яку споживачі послуг надають на вимогу компаній приватного сектору. Надалі даними розпоряджаються компанії, що нерідко передають її третім сторонам. Під час війни, розпорядження персональними даними є особливо чутливим, зокрема й з огляду на ризики для військових та членів їхніх родин.

Першочерговим завданням опитування було оцінити, чи компанії — учасниці дослідження переглянули свої корпоративні політики щодо персональних даних клієнтів. Також дослідники продемонстрували контекст, у якому працює український бізнес під час війни, загрози і ризики, з якими стикаються підприємці та як вони їх долають.

Що показало опитування 15 компаній, проведеного ГО «Інтерньюз-Україна» наприкінці 2022-го й на початку 2023-го:

для опрацювання персональних даних клієнтів.

комунікації в цифровому просторі для своїх співробітників. Захищені

протоколи поступово стають стандартом роботи в приватному секторі;

Повний текст дослідження дивіться тут.

Дослідження створено в межах проєкту «Актуалізація конфіденційності в цифровій сфері в Україні» (Індекс захисту персональних даних 2022), що реалізується ГО «Інтерньюз-Україна», за підтримки ABA ROLI Ukraine / Rule of Law Initiative.

приватність персональні дані дослідження

Знак гривні
Знак гривні