Армія США вперше за понад 20 років оновила логотип і брендинг: як це виглядає

Американська агенція Siegel+Gale вперше за понад 20 років оновила логотип та брендинг армії США.

Про це повідомляє журнал дизайну та архітектури Deezen.

Ребрендинг охоплює логотип у вигляді п'ятикутної зірки (рамку прибрали, щоб відобразити безмежні можливості армії), шрифти, іконографію та переосмислює слоган "Будь усім, ким ти можеш бути" для нового покоління.

siegel-gale-us-army-branding_dezeen_2364_hero.webp

Ілюстрація: Dezeen

"Новий логотип армії США – це еволюція старої армійської зірки, модернізованої для використання в цифрових медіа", – розповіли в агенції Siegel+Gale.

siegel-gale-us-army-branding_dezeen_2364_col_3.webp

Ілюстрація: Dezeen

"Сучасний бренд та супровідна кампанія підкреслюють широкі можливості служби в армії для сучасної молоді й ілюструють, що служба в армії ґрунтується на пристрасті та меті", – повідомляє офіційний сайт армії США.

siegel-gale-us-army-branding_dezeen_2364_col_2 (1).webp

У кампанії також були використані нові фотографії та слогани. Ілюстрація: Dezeen

За словами агенції, логотип є результатом багаторічного процесу, в якому брали участь фокус-групи, зокрема "молодіжні авторитети", а також нинішні та колишні військовослужбовці.

"Новий бренд армії підкреслює чітку, впевнену і людяну природу організації, щоб максимізувати цінність і тривалість життя бренду в сучасну епоху", – розповіли Siegel+Gale.

брендинг логотипи армія сша

Знак гривні
Знак гривні