РФ вивозить літаками з Китаю величезні вантажі. Кількість регулярних рейсів стрімко зростає

РФ розгорнула свій "повітряний міст" до Китаю, при цьому російські Ан-124 часто вимикають транспондери для маскування.

Про це пише Defense Express.

Видання зауважило підвищену активність польотів літаків Ан-124 російської компанії "Волга-Днепр" до Китаю й детальніше простежило за цими рейсами, скориставшись публічними сервісами з відстеження польотів.

Зазначається, що отриманий масив інформації дає значно загрозливішу картину. Зокрема, до цих рейсів залучено значно більше літаків, ніж показали попередні дані. Йдеться про регулярні постійні рейси Чженчжоу – РФ, які здійснюються не лише Ан-124, а й Ил-76 компанії "Волга-Днепр". Загалом зафіксовані регулярні польоти наступних бортів:

Ил-76:

Ан-124:

Тенденція кількості вильотів також показує динаміку щодо стрімкого збільшення. Станом на вересень було лише три рейси, два Ан-124 та один Ил-76, при цьому останні два 27 та 30 вересня. За жовтень – вже 11 рейсів, і з'явилися ситуації, коли в один день до Чженчжоу прибувало одразу два Ан-124.

А ось у листопаді – 34 рейси станом на 27 число, при цьому паузи між рейсами стали коротшими, а прибути могли одночасно й три літаки. Рекорд – одночасно чотири борти 23 листопада: один Ил-76 (RA-76952) та три Ан-124 (RA-82081,RA-82044, RA-82074).

d936384bdc376e57.webp

Інфографіка: Defense Express

Також російські Ан-124 та Ил-76 зазвичай щось вивозять з Китаю. Про це говорить, що частина рейсів до Китаю – прямі, наприклад Москва (Внуково або Шереметьєво) – Чженчжоу, вони тривають близько 8 годин. А зворотний шлях – через проміжну зупинку у Новосибірську або Барнаулі, зрідка Красноярську, а далі вже на Москву. Тобто всі зворотні рейси тривалістю до приблизно п'яти годин.

Що саме РФ вивозить з Китаю – поки залишається таємницею. Цілком можливо, що це, як пишуть у китайських соцмережах, просто форма, бронежилети, шоломи та інша подібна амуніція. Але активність рейсів розпочалась через місяць після оголошення часткової мобілізації та не припала на її пік. Можливо, йдеться саме про зимове спорядження, яке відшиваються на китайських фабриках. Але ганяти "Руслани" за бушлатами, можливо, витратно навіть для РФ.

Тобто вантаж має відповідати критеріям значного дефіциту для РФ та мати велике значення. Або цей вантаж легше транспортувати саме літаками, наприклад, для мінімізації охорони. Понад те, цього вантажу необхідно багато, як з точки зору кількості рейсів, так і можливої ваги, бо йдеться про 34 польоти лише за поточний листопад – 22 Ан-124 та 12 Ил-76. Для розуміння, це об'єми вантажу вагою від 1 500 тонн (з урахуванням реалістичних масогабаритних показників у 50% від максимальної вантажності, а не допустимої ваги моновантажів).

У цьому випадку навіть ідеї, що це можуть бути критичні для російської оборонної промисловості мікросхеми, розбиваються об кількість рейсів. Бо те, що РФ різко знадобились 1,5 тисячі тонн мікросхем, виглядає нереалістичним. Тому не варто виключати, що Китай виробляє на замовлення РФ вже готові вузли та агрегати, які у зборі мають більше "об'ємної", ніж реальної ваги.

Також є варіант того, що Китай все ж таки міг стати постачальником РФ готового озброєння.

росія-китай союзники рф літаки вантажні перевезення

Знак гривні
Знак гривні