На "ПриватБанк" була DDOS-атака, роботу відновлено
У "ПриватБанку" заявили, що банк досі усуває наслідки DDOS-атаки та відновлює стабільну роботу систем.
Про це ЕП повідомили у пресслужбі банку.
Служби не працювали протягом однієї години. При цьому трафік був інтенсивним, тому це створювало додаткові ускладнення з доступом до послуг.
"Повідомляємо, що нам вдалося усунути наслідки DDOS-атаки та відновити стабільну роботу систем", – зазначили у "ПриватБанку". Водночас користувачі надалі скаржаться про проблеми з доступом.
"Ми маємо на увазі, що є ймовірність подальших атак, тому наша IT-команда робить усе можливе, щоб належним чином їм протистояти", – резюмували у держбанку.
Також повідомляли про спроби перевищити пропускну здатність сайту "Ощадбанку".