"Дія" знову масово глючила
На Facebook-сторінці "Дії" користувачі масово скаржилися на збої в роботі мобільного застосунку.

Більшість користувачів скаржаться, що із застосунку щезли COVID-сертифікати після оновлення додатку. У деяких людей зникла й решта документів, – передає УП.
У коментарях зазначають, що в застосунку не працюють майже всі функції, а він вимагає повторну авторизацію (заново реєструватися).

Технічна підтримка відповідала деяким користувачам і просила зачекати й спробувати згенерувати сертифікати пізніше. В одній відповіді техпідтримка повідомила, що наразі є проблеми в електронних реєстрах системи охорони здоров’я, через що відбуваються збої у роботі "Дії".

Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров близько 22:45 написав у своєму Telegram-каналі, що в "Дії" зараз "все працює стабільно", натякнувши, що збої можуть траплятися через початок бета-тестування послуги "єПідтримка".
13 грудня в мобільному застосунку "Дія" почався етап бета-тестування послуги "єПідтримка" – виплати 1 тисячі гривень для повністю вакцинованих громадян. Українці відкрили в банках-партнерах уже понад 1 мільйон спеціальних карток для виплати "ковідної тисячі".