Дійшло нарешті. На тлі бензинової кризи в Британії різко зросло зацікавлення електромобілями
Паливна лихоманка, яка цього тижня охопила Британію, спричинила не лише паніку серед автомобілістів, а й різкий сплеск зацікавлення електромобілями. Черги на АЗС, закриті на замок паливні колонки та ліміти на кількість пального, які можна придбати за один раз, виявилися найкращими агітаторами за відмову від машин із двигуном внутрішнього згоряння.
Так, дані пошукової системи Google показали, що в понеділок зростання запитів про електромобілі сягнуло 1600%. Те ж відбувається і на британських інтернет-майданчиках, де торгують новими та вживаними машинами: Auto Trader зареєстрував 61% росту пошукових звернень щодо електромобілів, а Carwow – 59%.
За словами Стівена Кенрайта, співзасновника SEO-агентства Rise at Seven, дефіцит палива у Великій Британії змусив широку громадськість серйозно розглянути питання купівлі електромобілів – раніше ж це було прерогативою значно вужчої спільноти людей, яких цікавить технічний прогрес, питання екології та можливість заробити на акціях компанії Tesla підприємця Ілона Маска. До кризи з бензином серед «електромобільних» пошукових запитів переважали слова «Tesla» і «акції Tesla», отримуючи 450 000 і 670 000 пошуків на місяць відповідно. Після кризи, каже Кенрайт, панівною тенденцією є пошуки «електромобіля». «Зненацька люди, які не мали інтересу до ринку електромобілів, шукають такі авто та досліджують, чи вони доступні для придбання».
Слід зазначити, що і до бензинової кризи Британія демонструвала порівняно непогані темпи переходу на електромобілі. У серпні машини з можливістю підзаряджання становили 18% від усіх продажів нових легкових автомобілів у країні. Втім, це відчутно нижче, ніж продажі електромобілів у Німеччині (28% у загальній структурі) чи в середньому по Європі (22%).