Xiaomi три роки розробляла нове лого. Ось результат (ФОТО)

Річ не просто в заокругленні квадрату, запевняють у компанії :)

Ліворуч – попереднє лого, праворуч – результат трьох років напруженої праці.
Ліворуч – попереднє лого, праворуч – результат трьох років напруженої праці.

Китайський виробник смартфонів і роботехніки провів понад три роки за розробкою нового логотипа. Xiaomi – третій у світі за кількістю виробник смартфонів після Apple та Samsung.

Нове лого викликало багато насмішок щодо новизни, зокрема на Vice.

"Усі трохи розчаровані?.. Дизайнер сказав мені, що це не просто заокруглення квадрата, ідеться про величезні зміни внутрішнього духу й особистості бренду", – сказав голова ради директорів компанії Lei Jun.

Розробкою займався Kenya Hara, відомий у світі японський дизайнер.

Китай гумор японія курйоз технології дизайн

Знак гривні
Знак гривні