Майже половина продавців бреше про екологічність товарів

Міжнародна мережа із захисту прав споживачів дослідила рекламу виробників екотоварів в інтернеті.

Міжнародна мережа із захисту прав споживачів (ICPEN) вирішила перевірити рекламу екотоварів в інтернеті. Виявилося, що 40% заяв про їхню екологічність не відповідають дійсності, пише Хмарочос із посиланням на Bloomberg.

Аналітики з’ясували, що 40% виробників брешуть покупцям у рекламі, використовуючи грінвошінг (форма екологічного маркетингу, в якій застосовується «зелений» піар і методи, мета яких – ввести споживача в оману щодо цілей організації або виробника продукції), який навмисно плутає покупців.

ICPEN сформулювала кілька ознак, за якими можна зрозуміти, що бренд бреше про свою екологічність. Так, виробник не може заявляти про те, що його товар зроблений з екологічно чистих продуктів і не надавати при цьому жодних доказів. Наприклад, так було з одним з виробників молока, який стверджував, що його отримують з екологічно чистих джерел, але не наводив ніяких доказів. Ще один приклад – виробник одягу. У своїй рекламі він заявляв, що речі зроблені з переробленої бавовни, але не уточнював, скільки саме її є в складі продукту.

Деякі компанії створюють екомаркування під власним брендом, яке не пов’язане з акредитованою організацією.

Приховування ключової інформації, щоб виглядати екологічніше – поширена практика. Фахівці відзначили, що слова «еко», «біо» або «натуральний» сам собою не гарантують, що продукт є справді екологічним. Як приклад наведено рекламу дитячих серветок із «нульовим відсотком пластику», але виробник не вказав, йдеться про самі серветки або про упаковку теж.

суспільство інтернет бізнес екологія

Знак гривні
Знак гривні