Як карантин змінює нашу поведінку? Статистика з Китаю (ГРАФІК)

Як відомо психологам, 21 дня достатньо для вироблення нової звички. Що довше триватиме карантин, то більше він нас змінить – і ці зміни будуть відчутні в майбутньому.

Дані з Китаю вже дозволяють зробити певні висновки.

Поведінка споживачів:

Більша залежність від доставки, менша – від ресторанів і кафе.

Щоденне збільшення користування інтернетом у середньому від 6.1 до 7.3 годин. Замість кінотеатрів – netflix та новини.

Збільшилася залежність від онлайн-ігор.

Майже на 50% зросло користування віддаленою освітою.

Онлайн-комунікації на роботі також сильно зросли. Чи не стануть особисті зустрічі новою "повільною поштою"? – запитують оглядачі.

Серед того, що не пов'язане з інтернетом: користувачі очікують, що може вирости користування автоматичними дверима в публічних місцях, щоб у супермаркетах, наприклад, не доводилося багатьом людям торкатись одного предмета (наприклад, дверних ручок).

Джерело

інтернет майбутнє коронавірус Китай

Знак гривні
Знак гривні