Якубін Олексій

Якубін Олексій

Пов'язаний із соцопитуваннями

Політолог.

У 2011 році як керівник дослідницьких програм «Універсітаса» презентував результати дослідження українських міст, проведене спільно з інформаційним агентством «RegioNews». Найкращим за якістю життя малим містом названо Бучу, мером якої тоді був одіозний регіонал-забудовник Анатолій Федорук. Цікаво, що «RegioNews» належить Петрові Щербині, який прямо пов’язаний із одіозними Федоруком та Карплюком1.

У жовтні 2012 року як експерт Фонду якісної політики презентував дані опитування «СоцІнтела», за якими на окрузі №160 нібито перемагав Талала, хоча за результатами виборів той посів лише 3-є місце.

У 2015—2018 роках фігурував як керівник сумнівної компанії «Z&B Global», яка за чотири роки випустила всього три опитування, при цьому часто фігурувала у піарних матеріалах на підтримку Вадима Рабіновича. Станом на 2019 рік сайт компанії уже не працює.

Останнє оновлення: 27.02.2019

Взаємозв'язки

Як пов'язані псевдосоціологи та приховані піарники

Помічений(а) у піарі:
Вадим Рабінович , Анатолій Шарій , Партія Шарія , Анатолій Федорук, Сергій Талала

Хронологія маніпуляцій

2012

Парламентські вибори (округ №160, Сумщина)

Сергій Талала

Прогнозували

1-е місце, 25%

Насправді

3-є місце, 17,12%

Завищення шансів Сергія Талали

«У 160 окрузі зростає роль незалежних кандидатів, які своїми справами, своєю яскравою виборчою кампанією, постійним контактом з виборцями можуть отримати лідерство. Людей цікавлять конкретні справи кандидатів, а не просто партійна приналежність. Так, до прикладу, за результатами Інституту впровадження соціальних проектів “СоцІнтел”, в окрузі лідирує самовисуванець Сергій Талала»1.

— Олексій Якубін

Цікавий факт:
Приховану рекламу Талали з посиланням на дані «Соцінтелу» розміщували також місцеві ЗМІ:

«У кампанії Сергія Талали хороша динаміка. Робота провадилась давно, побудована міцна сітка, але видимий результат з’являється після накопичення критичної маси. Нинішні результати не виникли на пустому місці, а відповідний результат такої роботи. Після піврічної кампанії з інформування виборців за півтора місяці перед голосуванням розпочався якісний перелом на його користь. По-трете, важливий фактор боротьби за підтримку — поінформованість виборців про кандидата. Зараз впізнаваність Сергія Талали у Конотопі досягає 85%, що характерно саме для переможця»2.

— З прихованої реклами Сергія Талали в газеті «Рідне село»


Хто оприлюднив:
Олексій Якубін, політолог

Оприлюднено:
10.10.2012