Політичний коментатор. У ЗМІ також фігурує як «політолог» та «експерт».
Неодноразово був помічений у піарі різних політиків та партій.
Так, у вересні — жовтні 2014 року фігурував у прихованій рекламі ЗАСТУПу1,2. За його словами, ця партія нібито мала всі шанси потрапити до Ради: «Якщо прохідний бар’єр знову знизять до 3%, то „ЗАСТУП“ гарантовано його долає. Набрати 5% буде складніше, але також цілком можливо».
У березні 2019 року (напередодні президентських виборів) піарив олігарха Сергія Таруту.
У липні та серпні 2020 року піарив кандидата в мери Києва Андрія Пальчевського:
- «Перемога Пальчевського» покликана дати надію розчарованим українцям, — Бузаров (02.07.2020) (ukranews.com3, rbc.ua4, obozrevatel.com5)
- Виборці бачать у Пальчевському альтернативу старим політикам, — експерт (14.08.2020) (politeka.net6)
І от 09.09.2020 Бузаров презентує опитування «Соціального моніторингу», за яким «Пальчевський вийде у другий тур із Кличком», а рейтинг його партії «продовжує різко зростати»7. Цікаво, що разом із Бузаровим ці результати презентували ше два піарники Пальчевського на цих виборах — Володимир Цибулько та Тарас Семенюк. Соупадєніє? Не думаємо.
Останнє оновлення: 21.09.2020
Взаємозв'язки
Як пов'язані псевдосоціологи та приховані піарники
Помічений(а) у піарі:
Хронологія маніпуляцій
2020
Вибори мера Києва
Піар кандидата в мери Києва Андрія Пальчевського
«Поява „Перемога Пальчевського“ — логічне та вчасніше рішення. Багато сил стрімко втрачають прихильників, які розчарувалися новою владою і втомилися чекати реальних змін. Пальчевський створив альтернативу, яка може дати їм надію»1
— Андрій Бузаров
«виборці […] просто бачать в Пальчевському альтернативу, представника анти-істеблішменту, як рік тому побачили в чинному президенті. Такий запит був тоді, він залишається і зараз»2
— Андрій Бузаров
Презентація опитування разом із політичними коментаторами Пальчевського
Дані опитування:
Кличко: 41,2%, Андрій Пальчевський: 11,3%1.
«Політична сила „Перемога Пальчевського“ вже має 6,8% підтримки по столиці. І рейтинг цієї партії продовжує стрімко зростати. На тлі „Єдності“ чи „Рідної країни“ - ця динаміка вражає. Треба констатувати, що в суспільстві є запит на нові політичні сили. Ці партії можуть забирати собі електорат Зеленського, який відколовся»2
— Володимир Цибулько
Хто оприлюднив:
- Тарас Семенюк, «політолог», неодноразово фігурував у «джинсі» Пальчевського;
- Володимир Цибулько, «політолог», неодноразово фігурував у «джинсі» Пальчевського;
- Андрій Бузаров, «політолог», неодноразово фігурував у «джинсі» Пальчевського;
- Дмитро Дмитрук, директор Центру «Соціальний моніторинг» — організації, відомої тим, що у 2004 році озвучила вигідні Януковичу результати екзит-полу.
Оприлюднено:
09.09.2020
Проведено:
24.08—06.09.2020
2019
Президентські вибори
Піар олігарха Сергія Тарути
У «джинсі» політика Бузаров просував тезу, що Тарута — найкращий варіант для посади прем’єр-міністра.
Тарута — професійний управлінець і сильний економіст міжнародного масштабу. […] Тарута, будучи досвідченим управлінцем, одночасно є і „новим обличчям в політиці“, на що виразно існує великий суспільний запит1
— Андрій Бузаров
2014
Парламентські вибори
ЗАСТУП
5,9%
Насправді2,65%
Завищення рейтингу ЗАСТУПу
«Простежується перетікання голосів від “Батьківщини” і “Радикальної партії Ляшка” до нового гравця виборчого процесу — партії “ЗАСТУП”»1.
— В’ячеслав Дімсков
У прихованій рекламі «ЗАСТУПу» в «Україні молодій» також у позитивному для цієї партії ключі коментують політолог Андрій Бузаров та директор дослідницької компанії «Актив-груп» Андрій Єременко2.
Хто оприлюднив:
В’ячеслав Дімсков, керівник відділу кількісних досліджень аналітичної агенції «Соцінтел»
17.10.2014
Проведено:
11—15.10.2014