Центр політичного маркетингу (Дніпро)
Директор — політолог та політичний коментатор Василь Стоякін, який був помічений у піарі Компартії та «Українського вибору» Віктора Медведчука.
При цьому саму організацію нам у державних реєстрах знайти не вдалося (як і про інших співробітників, крім Стоякіна). Її не варто плутати з зареєстрованою ВГО «Центр політичного маркетингу» (м. Київ), яка до Стоякіна не має жодного відношення (президент — Олександр Кривошеєнко, офіційний сайт: cpm.kiev.ua).
Останнє оновлення: 09.06.2021
Взаємозв'язки
Як пов'язані псевдосоціологи та приховані піарники
Центр політичного маркетингу (Дніпро)
Стоякін Василь
Дем’янов Сергій
Соціо (Центр науково-прикладних досліджень)
Третій сектор
Інститут досліджень регіонального розвитку України
Інститут практичної політики
Універсітас
Фонд інноваційних проектів
Центр соціального інжинірингу «РАНД»
Марунич Дмитро
Чигрин Віктор
Городецька Олена
Золотарьов Андрій
Коровніченко Максим
Бєлашко Сергій
Мороз Віталій
Лапшин Віктор
Земляков Володимир
Громаков Дмитро
Лукінова Людмила
Кушнір Світлана
Данилюк Ростислав
Годний Сергій
Помічений(а) у піарі:
Хронологія маніпуляцій
2012
Парламентські вибори (опитування у східних областях України)
Піар Компартії
«Комуністична партія України вже в серпні вийшла на тверде друге місце за східними областями України».
— З прес-релізу
«В розрізі окремих виборчих округів динаміка зростання рейтингу КПУ є ще вищою».
Тут же Стоякін називає «сім причин зростання рейтингу КПУ», серед яких: «Комуністи не обмежуються рекламою, а агітують за себе реальними справами»; «У своїй парламентській діяльності КПУ ніколи не підтримувала законопроекти, які б вважала невідповідними своїм програмним установкам»1.
Хто проводив:
Центр науково-прикладних досліджень «Соціо»
Оприлюднено: | Проведено: |
---|---|
04.10.2012 | Серпень — вересень 2012 року |
2012
Парламентські вибори
Україна — вперед!
5,4%
Насправді1,58%
Завищення рейтингу партії Королевської
«Звертають на себе увагу високі результати нових політичних партій: Наталії Королевської “Україна — вперед!”, “УДАР” Віталія Кличка, а також КПУ, що свідчить про початок процесу перетікання “розчарованого” електорату до нових політичних проектів. І якщо УДАР і Королевська ділять між собою “помаранчевий” електорат Центру та Сходу України, то КПУ повертає свою стару електоральну базу за рахунок розчарованих електоральних груп ПР»1.
— З прес-релізу
Цікавий факт:
18.05.2012 на сайті gazeta.dp.ua з посиланням на ІАА «Іскра» Василь Стоякін критикує опитування «Третього сектора» за нібито завищені рейтинги Королевської і УДАРу і занижені КПУ. Пізніше реліз на сайті «Українських новин» було видалено, він доступний тільки у веб-архіві2.
Хто оприлюднив:
Василь Стоякін, директор Центру політичного маркетингу,
Сергій Дем’янов, керівник соціологічних проектів Центру «Третій сектор»
Оприлюднено: | Проведено: |
---|---|
17.05.2012 | 27.04—06.05.2012 |
2008
Опитування щодо нової коаліції
Жорстка критика Ющенка
Дані опитування:
Переважна більшість жителів Дніпропетровської області вважає винуватцем політичної кризи в країні президента Ющенка, понад 30% населення області у конфлікті підтримують Тимошенко, дії Януковича позитивно оцінюють 40% опитаних1.
Хто проводив:
Центр науково-прикладних досліджень «Соціо».
Хто оприлюднив:
Василь Стоякін, директор Центру політичного маркетингу (Дніпро)
Оприлюднено:
12.09.2008