Центр «Третій сектор»
Дніпропетровська компанія. Повна назва: Центр розвитку місцевого самоврядування та місцевих ініціатив «Третій сектор».
Керівник «Третього сектора» Андрій Золотарьов у 2012 році піарив Наталію Королевську: «це політик, який має харизму, вміє діяти на стику парламентської та вуличної політики. І для нинішнього керівництва БЮТ вона є небажаним конкурентом»1. Також Золотарьов переконував, що «Україна — вперед» нібито упритул підійшла до подолання 5% бар’єру2.
У травні 2012 року керівник соціологічних проектів Сергій Дем’янов (у 2014 році як науковий консультант Центру «Універсітас» завищуватиме рейтинг «ЗАСТУПу») разом із директором Центру політичного маркетингу Василем Стоякіним давали партії «Україна — вперед» 5,4% (результат виборів — 1,58%)3.
У 2011 році від «Третього сектора» до Громадської ради при Дніпропетровській ОДА (яку тоді очолював регіонал Олександр Вілкул) входив Дмитро Громаков.
Взаємозв'язки
Як пов'язані псевдосоціологи та приховані піарники
Третій сектор
Золотарьов Андрій
Коровніченко Максим
Бєлашко Сергій
Стоякін Василь
Агентство соціальних комунікацій
Центр досліджень проблем громадянського суспільства
Стратегія РОСТ
Соціо (Центр науково-прикладних досліджень)
Центр політичного маркетингу (Дніпро)
Мороз Віталій
Кулик Віталій
Ярова Тетяна
Марунич Дмитро
Чигрин Віктор
Городецька Олена
Дем’янов Сергій
Помічений(а) у піарі:
Хронологія маніпуляцій
2012
Парламентські вибори
Піар Компартії
«Розчарування в Партії регіонів зробило прихильниками Компартії лівих виборців Півночі, Сходу і Півдня країни, що виводить комуністів на інші позиції в цих регіонах», «кампанія КПУ сконцентрована на консолідації власного електорату навколо простих і зрозумілих пересічному виборцю гасел. Цим вона суттєво відрізняється від кампаній Партії регіонів і “Батьківщини”, суть яких зводиться до прямих звинувачень один одного»; «звільняється досить серйозна електоральна ніша для освоєння КПУ. Її обсяг можна оцінити в межах 20%, тобто Компартія теоретично має шанси повернути собі рівень популярності, як мінімум 2002 року».
— Сергій Бєлашко
Подібну приховану рекламу розмістили Інтерфакс, Українські національні новини, ТСН, Ліга.нет, Обозреватель, 24 канал, for-ua.com, bagnet.org, nbnews.com.ua та інші.
Джинса з цим опитуванням з’явилася також на телеканалі «Інтер»1.
Хто оприлюднив:
Максим Коровніченко, керівник соціологічних проектів Центру «Третій сектор»,
Сергій Бєлашко, директор Агентства соціальних комунікацій.
Хто проводив:
«Третій сектор»
Оприлюднено:
20.09.2012
Україна — вперед!
5,4%
Насправді1,58%
Завищення рейтингу партії Королевської
«Звертають на себе увагу високі результати нових політичних партій: Наталії Королевської “Україна — вперед!”, “УДАР” Віталія Кличка, а також КПУ, що свідчить про початок процесу перетікання “розчарованого” електорату до нових політичних проектів. І якщо УДАР і Королевська ділять між собою “помаранчевий” електорат Центру та Сходу України, то КПУ повертає свою стару електоральну базу за рахунок розчарованих електоральних груп ПР»1.
— З прес-релізу
Цікавий факт:
18.05.2012 на сайті gazeta.dp.ua з посиланням на ІАА «Іскра» Василь Стоякін критикує опитування «Третього сектора» за нібито завищені рейтинги Королевської і УДАРу і занижені КПУ. Пізніше реліз на сайті «Українських новин» було видалено, він доступний тільки у веб-архіві2.
Хто оприлюднив:
Василь Стоякін, директор Центру політичного маркетингу,
Сергій Дем’янов, керівник соціологічних проектів Центру «Третій сектор»
Оприлюднено: | Проведено: |
---|---|
17.05.2012 | 27.04—06.05.2012 |
2010
Президентські вибори
Піар Володимира Литвина
Цікавий факт:
На «Інтерфаксі» з’явилася стаття (при цьому вказано, що вона розміщена на комерційних засадах), в якій стверджувалося, що Литвин лідирує в рейтингу довіри1.
«Найвищий рейтинг довіри В.Литвина пояснюється тим, що йому однаково сильно довіряють і на Заході, і на Сході країни».
— Андрій Золотарьов
Хто оприлюднив:
Андрій Золотарьов, керівник центру «Третій сектор»,
Тетяна Ярова, керівник дослідницьких проектів центру «Третій сектор»
Оприлюднено:
10.11.2009