Увага! Проєкт тимчасово не оновлюється.
Підтримайте проєкт фінансово!
Щоб підтримати проєкт фінансово, ставайте нашим патроном на Patreon або оформіть разовий внесок через Liqpay карткою будь-якого банку.
Проект існує виключно за підтримки небайдужих
Долучайтеся тутПоліттехнолог та політичний коментатор, в Інтернеті фігурує як директор Центр політичного маркетингу (м. Дніпро) (щонайменше з 2003 року). При цьому саму цю організацію нам у державних реєстрах знайти не вдалося. Її не варто плутати з зареєстрованою ВГО «Центр політичного маркетингу» (м. Київ), яка до Стоякіна не має жодного відношення.
Матеріали Стоякіна з’являються, зокрема, на таких антиукраїнських сайтах, як antifashist.com, ukraina.ru, comitet.su, radiovesti.ru та подібних1. Виступає також на терористичних ресурсах типу news-front.com. Доданий до бази «Миротворця»2.
До Євромайдану був близький до Комуністичної партії України, згодом став працювати з Віктором Медведчуком.
У листопаді 2013 року, коли з’явився клон «Української правди» ukrpravda.ua, вів там блог.
20 лютого 2014 року заявляв, що «від грудня 2013 року протестні сили намагаються реалізувати в Україні державний переворот»3.
З 2013 року почав писати для порталу «Український вибір», однойменного прокремлівського руху Медведчука4, а з 2014 року почав регулярно піарити Медведчука та його партію «Опозиційна платформа — За життя»:
Цитати Стоякіна про Медведчука:
«Зеленський настільки боїться Медведчука, що навіть готовий розлучитися зі своїм іміджем демократа і поставити під питання існування другої за чисельністю депутатської фракції, за яку проголосувало майже 2 млн виборців, і існування опозиційних каналів»16
«Якщо послів немає, міністр не в курсі, а відносини є, хтось же ними займається? Таки да. І ми знаємо цю людину. Функції посла України в Москві, посла Росії в Києві, доброї половини українського МЗС, головного парламентера з полоненим і мабуть ще багато чого виконує Віктор Володимирович Медведчук»17
«Медведчук — саме український політик, а не представник феодальної кліентелли… або колоніальної адміністрації. Так може спеціальну посаду створити - Медведчук України? Щоб він, хоча б, функції посла і парламентера виконував на постійній основі і не за фантазії Порошенко, а сам по собі… »18
Раніше також писав для сайту «Полеміка»; консультант Адміністрації Кучми (2002—2004), працівник центрального виборчого штабу Януковича (2004); політичний аналітик у Службі соціологічних і маркетингових досліджень «Соціо-маркет» (Дніпропетровськ), начальник PR-департаменту в Центрі соціологічних і політичних досліджень і технологій «Соціополіс», директор з PR у Центрі ринкових і соціальних технологій PR-provider19.
У розділі «Що я вмію» на офіційному сайті Стоякіна вказано: соціологічні дослідження, стратегічне планування виборчих кампаній, підготовка агітаторів, консультування виборчих штабів і діючих політиків різного рівня, райтерська робота (виступи політиків, понад сто публікацій в українських та російських ЗМІ)20.
Після початку повномасштабного вторгнення живе і працює в Росії, де роздає українофобські, антизахідні коментарі російським пропагандистським ЗМІ.
Останнє оновлення: 30.01.2024
2012
Парламентські вибори
Цікавий факт:
04.10.2012 на близькому до КПУ телеканалі «Гамма» вийшла джинса із коментарями Марунича та близького до комуністів директора Центру політичного маркетингу (Дніпро) Василя Стоякіна1.
«Комуністи не обмежуються рекламою, а агітують за себе реальними справами. Комуністи цілеспрямовано проводили роботу з виборцями задовго до виборів. Наприклад, партійний проект “Робота. Зарплата. Захист”, орієнтований на повернення заборгованостей із зарплат, стартував ще влітку 2010 року. У своїй парламентській діяльності КПУ ніколи не підтримувала законопроекти, які б вважала невідповідними своїм програмним установкам»2.
— Василь Стоякін, з прес-релізу на «Інтерфаксі»
Дані опитування:
КПУ вже в серпні вийшла на тверде друге місце за східними областями України.
Хто оприлюднив:
Віктор Чигрин, директор центру «Соціо»,
Дмитро Марунич, координатор соціологічних проектів Центру «Соціо»,
Олена Городецька, супервайзер проектів Центру «Соціо»
Проведено:
Серпень — вересень 2012
Україна — вперед!
5,4%
Насправді1,58%
«Звертають на себе увагу високі результати нових політичних партій: Наталії Королевської “Україна — вперед!”, “УДАР” Віталія Кличка, а також КПУ, що свідчить про початок процесу перетікання “розчарованого” електорату до нових політичних проектів. І якщо УДАР і Королевська ділять між собою “помаранчевий” електорат Центру та Сходу України, то КПУ повертає свою стару електоральну базу за рахунок розчарованих електоральних груп ПР»1.
— З прес-релізу
18.05.2012 на сайті gazeta.dp.ua з посиланням на ІАА «Іскра» Василь Стоякін критикує опитування «Третього сектора» за нібито завищені рейтинги Королевської і УДАРу і занижені КПУ. Пізніше реліз на сайті «Українських новин» було видалено, він доступний тільки у веб-архіві2.
Василь Стоякін, директор Центру політичного маркетингу,
Сергій Дем’янов, керівник соціологічних проектів Центру «Третій сектор»
Оприлюднено: | Проведено: |
---|---|
17.05.2012 | 27.04—06.05.2012 |
2012
Парламентські вибори (опитування у східних областях України)
«Комуністична партія України вже в серпні вийшла на тверде друге місце за східними областями України».
— З прес-релізу
«В розрізі окремих виборчих округів динаміка зростання рейтингу КПУ є ще вищою».
Тут же Стоякін називає «сім причин зростання рейтингу КПУ», серед яких: «Комуністи не обмежуються рекламою, а агітують за себе реальними справами»; «У своїй парламентській діяльності КПУ ніколи не підтримувала законопроекти, які б вважала невідповідними своїм програмним установкам»1.
Центр науково-прикладних досліджень «Соціо»
Оприлюднено: | Проведено: |
---|---|
04.10.2012 | Серпень — вересень 2012 року |
2008
Опитування щодо нової коаліції
Переважна більшість жителів Дніпропетровської області вважає винуватцем політичної кризи в країні президента Ющенка, понад 30% населення області у конфлікті підтримують Тимошенко, дії Януковича позитивно оцінюють 40% опитаних1.
Центр науково-прикладних досліджень «Соціо».
Василь Стоякін, директор Центру політичного маркетингу (Дніпро)
12.09.2008