К

Колекція нових бігбордів Віктора Ющенка (ФОТО)

Як вже писав сайт ZaUA.org, в новій серії рекламних бігбордів президента Ющенка йдеться про про виконання пунктів його передвиборчої програми 2004 року.

Це є цілком логічним кроком для кандидата, що йде на вибори з президентської посади. Адже на відміну від своїх конкурентів, у яких є два основні напрямки агітаційних месиджів - обіцянки щось зробити та критика опонентів - чинний президент повинен також рекламувати свої здобутки протягом перебування при владі.

Варто зазначити, що системної пропаганди та реклами своїх дій Ющенко під час свого президентства не вів. Важко сказати, чим це пояснюється - небажанням себе хвалити або невмінням це робити. Однак в будь-якому випадку брати участь в новій виборчій кампанії, не згадавши про досягнення попередніх п'яти років було б дуже нераціонально - і добре, що політконсультанти Ющенка це розуміють.

Як видно з фотографій, наразі перелік "позитивів" від Ющенка зводиться до трьох тематичних груп. Перша - здобуті свободи. А саме, свобода слова та свобода вільно обирати владу.

Друга тематична група стосується питань війська - це скорочення терміну служби до 1 року та вивід українських військ з Іраку.

Третя тема - соціальна - наразі обмежена тільки однією позицією, а саме збільшенням виплати на дитину.

Наразі це вже друга серія рекламних плакатів, яка апелює до того, що зроблено Ющенком. Однак ефективна кампанія так само неможлива без представлення програми дій, яку кандидат зобов'язується виконати в майбутньому. Наразі такої агітації від Ющенка помічено не було. Втім, нема її й у інших кандидатів - окрім позбавлених конкретики обіцянок всезагального щастя, перемог, "почутості" тощо.

Так само цікаво, чи буде втілена в рекламній продукції критика політичних опонентів Ющенка. У своїх публічних виступах президент це робить дуже активно. Було б логічно, якби найголовніші з озвучених ним критичних тез були так чи інакше використані у виборчій кампанії.

ющенко біг-морди

Знак гривні
Знак гривні