Ніколи не купуйте електронну книжку PoсketBook - вас постійно розводитимуть на гроші.
Електронна книжка - це звичайно зручно, але в жодному разі не PocketBook.
Я її придбав за 340 доларів наприкінці 2009 року. Все начебто класно. Але, коли книжку включаєш, то на екрані іноді з'являлася ледь-помітна, дуже тоненька смужечка.
Жодних видимих пошкоджень не було, тож я не надав цій смужці значення, оскільки не мав досвіду у використанні подібних гаджетів. І місяців через два – три після покупки ця смужка стала товстішати, попливла частина екрану, стало важче читати.
Я, звичайно, напрягся, але не сильно - бо діяла гарантія. Шкода було тільки час витрачати на поїздку до сервісного центру, до якого, до речі, не так просто добратися.
Коли приїхав, з'ясувалося, що компанія розводить своїх клієнтів, як лохів. Виявилося, що у мене «механічне пошкодженя екрану», що під гарантійний ремонт не підлягає - а коштує це задоволення ще 155 доларів.
Мої аргументи про те, що жодного сліду на екрані від удару чи падіння немає, як немає там і жодної подряпини, про те, що немає сліду від удару на захисній поверхні книжки, на менеджера не діяли. Він як папуга повторював про «механічне пошкодження» і посилався на інструкцію.
Найцікавіше, що немає жодної гарантії, що подібним чином через пару місяців не зламається і новий екран.