Єдина згадка у ЗМІ — у жовтні 2012 року, коли як керівник соціологічних проектів Агентства соціальних комунікацій презентував результати із завищеним рейтингом партії Королевської «Україна — вперед!».
Останнє оновлення: 2015 рік
Взаємозв'язки
Як пов'язані псевдосоціологи та приховані піарники
Мороз Віталій
Агентство соціальних комунікацій
Інститут досліджень регіонального розвитку України
Київський інститут мирних досліджень
Центр досліджень проблем громадянського суспільства
Бєлашко Сергій
Кулик Віталій
Коровніченко Максим
Ярова Тетяна
Марунич Дмитро
Дем’янов Сергій
Лапшин Віктор
Земляков Володимир
Громаков Дмитро
Мішин Андрій
Камінник Ігор
Стратегія РОСТ
Третій сектор
Соціо (Центр науково-прикладних досліджень)
Інститут практичної політики
Універсітас
Фонд інноваційних проектів
Центр політичного маркетингу (Дніпро)
Центр соціального інжинірингу «РАНД»
Інститут соціологічних та маркетингових досліджень
Інститут процесів соціального розвитку
Українська проектна система
Фундація стійкого розвитку суспільства
Бюро соціальних та політичних розробок
Помічений(а) у піарі:
Хронологія маніпуляцій
2014
Парламентські вибори
Радикальна партія
11%
Насправді7,44%
КПУ
5,6%
Насправді3,88%
Піар Компартії
Високі рейтинги Радикальної партії обумовлені агресивністю і тривожністю населення і є крайнім правим становищем “електорального маятника”»1.
— Віталій Мороз
«Зростання електоральної підтримки можна пояснити початком активної агітаційної кампанії КПУ і відмовою Партії регіонів від участі у виборах, принаймні, частина тих, хто голосував за регіоналів, прогнозовано підтримає комуністів. Зараз будь-яка жорстка критика комуністів, не кажучи вже про реакцію на знесення пам’ятників Леніну, підвищує їхній рейтинг, забезпечуючи підтримку КПУ протестними виборцями і тими, які не визначилися»2,3.
— Андрій Мішин
Хто оприлюднив:
Віталій Мороз, керівник дослідницьких проектів Інституту досліджень регіонального розвитку України,
Андрій Мішин, директор Київського інституту мирних досліджень
10.10.2014
Проведено:
27.09—07.10.2014
2012
Парламентські вибори
Україна — вперед!
6,5%
Насправді1,58%
Завищення рейтингу партії «Україна — вперед!»
«Зростання популярності молодих партій пов’язане з тим, що в них представлені люди, які вже багато чого досягли в житті. Зокрема це стосується партії “Україна — вперед!” та присутності в її списку Андрія Шевченка».
— З джинси на телеканалі «ВІККА»
«Як мінімум 1% завдяки йому з’явився, тому що люди дивляться, що Андрій Шевченко вивів збірну України вперед, та й Україну вперед поведе. Хороший, упізнаваний громадянин із ім’ям може додати якийсь результат будь-якій партії»; «провідні партії нарощують свій антирейтинг, на відміну від рівної кампанії партії “Україна — вперед!”»1,2.
— Віталій Мороз
Хто проводив:
Агентство соціальних комунікацій
Цікавий факт:
Організатором прес-конференції був директор Агентства Сергій Бєлашко. Серед присутніх також був сумнозвісний Назіп Хамітов3,4.
Хто оприлюднив:
Віталій Мороз, керівник соціологічних проектів Агентства,
Костянтин Малєєв, політичний експерт
Оприлюднено:
03.10.2012