Whitman Insight Strategies

Судячи з офіційного сайту, займається «розробкою корпоративних і політичних стратегій», «бренд-позиціонуванням», «розкручуванням іміджу» політиків і бізнес-структур1.

У 2007 році нібито проводила соціологічне опитування для Фонду підтримки прозорих виборів.

Фігурувала також у 2004 році під час президентської кампанії.

Співробітники:

Хронологія маніпуляцій

2007

Парламентські вибори

Завищення шансів Володимира Литвина

Дані опитування:
До парламенту проходять 5 партій та блоків: Партія регіонів, БЮТ, НУНС, КПУ і Блоку Литвина. Кількість прихильників Блоку Литвина зросла майже вдвічі протягом місяця — з 3% до 5,9%.

«Відповідаючи на запитання журналістів, чому саме дослідження проводились закордонними компаніями, Іванов зазначив, що не довіряє вітчизняним соціологам. За його словами, саме ці фірми були обрані не випадково, оскільки він знає їх вже декілька років, і засновані вони співвітчизниками, які давно виїхали з України і до цього часу вболівають за неї: “Наші цифри — це абсолютно незалежне опитування, проведене за новою технологією, не українською”»1.

— З прес-релізу на УНІАНі та Gazeta.ua

Цікавий факт:
На запитання журналіста про те, хто оплачував роботу іноземних соціологів, Іванов відповів, що це робила якась «чиказька фірма», відмовившись конкретизувати її назву та прізвища засновників2.


Хто оприлюднив:
В’ячеслав Іванов, виконавчий директор Фонду підтримки прозорих виборів

Замовник:
Фонд підтримки прозорих виборів

Хто проводив:
Американська компанія «Whitman Insight Strategies»,
італійська компанія «Instituto Sociologia Intternazionale».

Оприлюднено:
14.09.2007

Проведено:
23—29.07.2007, 03—09.09.2007

2004

Президентські вибори

Близькість до влади

Хто оприлюднив:

Андрій Єрмолаєв, директор Центру «Софія» (на той час вважався наближеним до Народно-демократичної партії Валерія Пустовойтенка),
Бернард Вітмен, президент Whitman Insight Strategies

Дані опитування:

Основні зусилля Вітмен присвятив доведенню того, що жодних гарантій перемоги Ющенка немає, оскільки половина виборців можуть змінити свою думку.

Цікавий факт:

Бернард Вітмен хвалився, що анкетування проводилося «незалежною дослідницькою компанією». За даними інтернет-видання «ОБКОМ», це могло бути GFK, що давно проводила в Україні маркетингові дослідження, але до того не була помічена в дослідженні рейтингів кандидатів у президенти. Такий вибір сам Вітмен на прес-конференції пояснив небажанням залучати «політичні фірми»1.

Оприлюднено:

29.09.2004

TEXTY.ORG.UA — незалежне видання без навʼязливої реклами й замовних матеріалів. Щоб працювати далі, нам потрібна ваша підтримка.