Увага! Проєкт тимчасово не оновлюється.
Підтримайте проєкт фінансово!
Щоб підтримати проєкт фінансово, ставайте нашим патроном на Patreon або оформіть разовий внесок через Liqpay карткою будь-якого банку.
Проект існує виключно за підтримки небайдужих
Долучайтеся тутУ 2020 році піарив кандидата в мери Києва Андрія Пальчевського.
Політичний експерт аналітичного центру «Дому демократії» («Democracy House»)1.
Щонайменше у 2014—2017 роках2 — аналітик/експерт Міжнародного центру перспективних досліджень (МЦПД).
З літа 2020 року почав фігурувати у ЗМІ як політолог, відтоді виходить низка матеріалів, в яких піарить Пальчевського.
Один із сайтів, які постять багато «джинси» Пальчевського, — khreschatyk.news, зареєстрований 23.05.20193.
Новини, в яких Октисюк піарить Пальчевського:
Цікаво, що перша згадка про Пальчевського на сайті khreschatyk.news датована 03.10.2019, коли вийшла новина з сумнівним опитуванням Всеукраїнської соціологічної служби, за яким розрив між Кличком та Пальчевським нібито становив усього 3.5% (хоча опитування авторитетного Київського міжнародного інституту соціології, проведене 11—22.10.2019, показувало розрив у 24%).
Якщо ж відкрити розділ «Блоги» на вказаному сайті7, то там можна побачити лише одного автора, а саме… Октисюка. Станом на 09.09.2020 він написав 5 постів, всі вони — з піаром Пальчевського8:
Також цікаво, що 14.08.2020 на сайті «Дому демократії» (організації, в якій працює Октисюк), розміщено опитування Центру Разумкова, при цьому з маніпулятивним заголовком: «Кличко и Пальчевский фавориты на выборах мера Киева»14. Стверджувати, що Пальчевський є другим, не можна, оскільки треба враховувати теоретичну похибку вибірки, а різниця між другим і третім місцями становить <1%. І хоча у 2020 році було оприлюднено близько 10 опитувань по Києву від авторитених служб, на сайті «Дому демократії» (станом на 09.09.2020) є лише вказане дослідження Центру Разумкова15.
Октисюк про Пальчевського:
«Пальчевський […] хоче будувати свою партію за меритократичним принципом, коли важливі не кількість людей, а якість, компетенції та ідеологічний настрій прихильників. […] Пальчевський не женеться за красивою медіа картинкою і масовими скупченнями нібито прихильників Партії, роблячи акцент на якісному підході в партійному будівництві»16.
«экономический стержень Пальчевского предельно прост и понятен […]. Экономические месседжи Пальчевского понятны простому избирателю»17
«Пальчевский является единственным антисистемным и во многом оппозиционным кандидатом […]. Пальчевский попадает в десятку, потому что по сути, он — это свой парень. Такой себе вариант профессионального Зеленского для Киева, только с планом изменения столицы, своей командой и динамичной партией»18
«Пальчевський — новий, і йому значно легше вести виборчу кампанію, ніж партії влади та Кличку. Самі він заявив, що протягом виборчої кампанії планує жити по тижню в кожному районі столиці, ходити цим районом і зустрічатися з місцевими жителями. Таке перенесення політичного шоу на рівень виборчого процесу із залученням соціальних мереж може виявитися ефективною технологією»19.
Останнє оновлення: 09.09.2020