Увага! Проєкт тимчасово не оновлюється.
Підтримайте проєкт фінансово!
Щоб підтримати проєкт фінансово, ставайте нашим патроном на Patreon або оформіть разовий внесок через Liqpay карткою будь-якого банку.
Проект існує виключно за підтримки небайдужих
Долучайтеся тутУ контексті соцопитувань фігурує тільки під час парламентської кампанії 2007 року як виконавчий директор Фонду підтримки прозорих виборів. При цьому одне з опитувань для Фонду проводила американська фірма «Whitman Insight Strategies», що займається «розробкою корпоративних і політичних стратегій», «бренд-позиціонуванням», «розкручуванням іміджу» політиків і бізнес-структур1.
Крім прес-конференції 13.09.2007 в УНІАНі, Фонд та В’ячеслав Іванов більше ніде у ЗМІ не фігурують.
Останнє оновлення: 2015 рік
2007
Парламентські вибори
Дані опитування:
До парламенту проходять 5 партій та блоків: Партія регіонів, БЮТ, НУНС, КПУ і Блоку Литвина. Кількість прихильників Блоку Литвина зросла майже вдвічі протягом місяця — з 3% до 5,9%.
«Відповідаючи на запитання журналістів, чому саме дослідження проводились закордонними компаніями, Іванов зазначив, що не довіряє вітчизняним соціологам. За його словами, саме ці фірми були обрані не випадково, оскільки він знає їх вже декілька років, і засновані вони співвітчизниками, які давно виїхали з України і до цього часу вболівають за неї: “Наші цифри — це абсолютно незалежне опитування, проведене за новою технологією, не українською”»1.
— З прес-релізу на УНІАНі та Gazeta.ua
Цікавий факт:
На запитання журналіста про те, хто оплачував роботу іноземних соціологів, Іванов відповів, що це робила якась «чиказька фірма», відмовившись конкретизувати її назву та прізвища засновників2.
Хто оприлюднив:
В’ячеслав Іванов, виконавчий директор Фонду підтримки прозорих виборів
Замовник:
Фонд підтримки прозорих виборів
Хто проводив:
Американська компанія «Whitman Insight Strategies»,
італійська компанія «Instituto Sociologia Intternazionale».
Проведено:
23—29.07.2007, 03—09.09.2007