Увага! Проєкт тимчасово не оновлюється.
Підтримайте проєкт фінансово!
Щоб підтримати проєкт фінансово, ставайте нашим патроном на Patreon або оформіть разовий внесок через Liqpay карткою будь-якого банку.
Проект існує виключно за підтримки небайдужих
Долучайтеся тутВ Інтернеті фігурує тільки у 2012 році.
Офіційного сайту не існує.
Директор організації Леонард Левицький у різні роки презентував сумнівні результати від різних служб.
Леонард Левицький як директор «Соціодизайну» був представником оргкомітету з проведення Всеукраїнського політичного форуму «ВИБОРИ-2012». Разом із Левицьким на прес-конференції, присвяченій проведенню форуму, були присутні Світлана Кушнір та Ірина Гладуняк зі Студії комунікацій «Політлаб» — служби, що оприлюднювала сумнівні дані на користь партії Королевської та ЗАСТУПу1.
2012
Парламентські вибори
Наша Україна
4,5%
Насправді1,11%
Україна — вперед!
5,8%
Насправді1,58%
Цікавий факт:
На Gazeta.ua та в близькій до Ющенка «Україні молодій» вийшла джинса «Нашої України»1.
«Зростання підтримки виборцями “Свободи” і “Нашої України” передовсім пов’язане з погіршенням бюджетних виплат, бізнес-клімату та згортанням демократичних свобод у країні. Ці явища змушують людей повернутися подумки до часів президентства Віктора Ющенка і переоцінити його роль в історії. Аналіз даних показує, що зростання показників “Нашої України” відбувається передовсім за рахунок виборців, які ще не визначилися зі своїм вибором і водночас віддають перевагу не новим проектам і політикам, а партіям із певними ідеологічними цінностями"»2.
— Леонард Левицький, зі статті «Ефект «повернення в помаранчеві часи» від 05.10.2012 в «Україні молодій»
Цікавий факт:
Днем раніше «Україна молода» у статті «“Солов’їна” подобається не лише дітям» наводила дані ще однієї сумнівної служби — Агенції політичного консалтингу «Перспектива», за якими «Наша Україна» «наближалася до прохідного 5% бар’єра»3.
Хто оприлюднив:
Леонард Левицький, керівник проектно-консалтингової групи «Соціодизайн»,
Віктор Лапшин, керівник електоральних дослідницьких проектів Інституту соціологічних та маркетингових досліджень.
Хто проводив:
Інститут соціологічних та маркетингових досліджень.
Проведено:
16—26.09.20124