40 тисяч за лонгрід на сайті "Нового Врємєні". Завдяки ProZorro ми знаємо ціну замовних матеріалів у провідних ЗМІ (Прайс, список) ОНОВЛЕНО 14:04

Укргазвидобування замовило "джинсу" в провідних ЗМІ, - пишуть Наші Гроші з посиланням на систему держзакупівель ProZorro - й тепер ми маємо прайс, аби скласти уявлення про ціни на замовні матеріали.

Теги:  корупція, змі

Соцмережі та журналісти жартують з "суфлерського" інтерв'ю розвідника Семочка, якого перевіряють на держзраду (ВІДЕО)

Раніше із журналістського розслідування стало відомо, що родина першого заступника керівника Служби зовнішньої розвідки Сергія Семочка володіє будинками під Києвом вартістю в мільйони доларів, а члени його родини мають громадянство Росії.

Теги:  соцмережі, абзац, змі, семочко

Власником NewsOne, де часто виступає Тимошенко, став соратник Медведчука

Новим власником телеканалу NewsOne став депутат Тарас Козак із Опоблоку, пов'язаний з Медведчуком. Тарас Козак – близький соратник українського політика, лідера руху Український вибір і кума Володимира Путіна Віктора Медведчука, їхні брати – бізнес-партнери, пише Детектор Медіа. Канал відомий антиукраїнським спрямуванням і частими кількагодинними виступами Юлії Тимошенко.

Теги:  змі, медведчук

У мене є великі претензії до менеджменту Суспільного – член Наглядової ради Панич

Член Наглядової ради ПАТ «НСТУ» Олексій Панич вважає, що якщо компанія на своєму флагманському каналі не робить того, що їй прописала робити НР, то це підстава для серйозної розмови з оргвисновками.

Теги:  скандал, змі

Закарпатські онлайн-ЗМІ не називають своїх власників, а деякі – і редакторів

Не знати, хто є власником інформаційного сайту; не бачити, хто його редагує і, відповідно, відповідає за контент – такі тенденції зафіксовані у закарпатському сегменті електронних ЗМІ. Так, жоден із десяти інформаційних веб-сайтів регіону, які у вересні промоніторили фахівці Інституту масової інформації (ІМІ), не вказав своїх реальних власників – фізичних осіб. Втім три сайти таки вказали свою прив’язку до офіційно зареєстрованих юридичних осіб. Лише 5 онлайн-медіа зазначили інформацію, хто у них є редактором.

Теги:  закарпаття, прозорість, змі

Перший канал телебачення відключили за борги держави самій собі

Зранку 25 вересня Концерн радіомовлення, радіозв’язку та телебачення відключив аналогове мовлення суспільного телеканалу UA:Перший.

Теги:  бюджет, гумор, телебачення, змі, краса

ГПУ за рішенням Євросуду припинила вивчати дані мобільного телефону журналістки Седлецької

25 вересня Генеральна прокуратура України припинила перевіряти інформацію на мобільному телефоні головного редактора програми «Схеми» Наталії Седлецької. Про це розповів Андрій Лисенко, прес-секретар ГПУ.

Теги:  скандал, суд, седлецька, прокуратура, змі, Європа

Спецкор "Страни" звільнилася, сказавши, що шкодує про матеріал, підписаний її ім’ям

Валерія Івашкіна пропрацювала у виданні два роки. Вона звільнилася, заявивши, що "Контекст завжди має значення. Фінансування, акценти, відбір тем", - пише Детектор медіа.

Теги:  сенцов, скандал, змі, кремль, пропаганда

Порошенко подав до суду на ВВС за наклеп

Президент України Петро Порошенко подав до суду на британську медіакомпанію BBC за наклеп. Приводом для позову стала публікація про те, що Порошенко заплатив за зустріч із президентом США Дональдом Трампом 300 тисяч фунтів (близько 400 тисяч доларів).

Теги:  суд, порошенко, змі

Євросуд з прав людини заборонив ГПУ відстежувати журналістку Седлецьку - до розгляду справи по суті (ФОТО)

"Європейський суд з прав людини зобов'язав українську владу утриматися від доступу до будь-яких даних з мого телефону", - пише журналістка програми про корупцію "Схеми".

Теги:  суд, змі, прокуратура, Європа, конфлікт, седлецька, скандал