Нарешті позитив. При "великому будівництві" біля доріг будують і пішохідні доріжки (ФОТО)

Про це пише експерт з безпеки дорожного руху Віктор Загреба.

"Хороша дорога – це не тільки дорога".

Подорожую півднем і центром України, прогрес за минулі три роки – неймовірний. Їхав із Запоріжжя на Бердянськ автодорогою Н-30, яка майже завершена (з недоробок, як завжди – дорожні знаки та розмітка), і тепер це суцільне задоволення – їхати по ній. Спокійно, зрозуміло, легко. В одному з сіл я був настільки позитивно вражений, що зупинився, зробив декілька фото. А потім вирішив написати цей позитивний пост.

1) Пішохідні доріжки облаштовані з кожного боку, шириною по 1,5 метра,

2) Доріжки йдуть біля забудови, а не впритул до дороги – це означає відчуття безпеки, діти можуть самі ходити в школу, батькам не страшно

3) Доріжки не перериваються бордюрами чи поребриками – отже, по факту це також і ВЕЛО-доріжки!

4) Заасфальтовані заїзди на присадибні ділянки, що означає зручність для людей + чистота

5) Облаштовано бордюрний камінь по всій ділянці села, що дуже добре і для чистоти, і для безпеки (коли по краю смуги стоять бордюри, водії підсвідомо скидають швидкість, ніж якщо там широке пласке 3-метрове узбіччя)

6) Незважаючи на наявність бордюрів, нанесено також крайову лінію, що дуже допомагає і для безпеки, і для інформативності

7) Збудовані платформи для посадки на зупинках автобусів, з'єднані доріжками з тротуарами. Щоправда, не впевнений, що параметри платформ і кишень нормативні, але це вже неабиякий крок вперед в порівнянні з ґрунтовим узбіччям.

"Хороша дорога - це не тільки дорога". Шляхові нотатки "Великого будівництва", ч.1. Подорожую півднем і центром...

Gepostet von Viktor Zagreba am Montag, 21. September 2020

Зауважимо, що "велике будівництво" не є "великим будівництвом Зеленського":

Велике будівництво "Зеленського": постійний піар на чужій праці

будівництво автомобілі безпека

Знак гривні
Знак гривні