Як легалізуються фейки. Російські пропагандисти хотіли використати журналіста The Times, щоб мочити Порошенка. АУДІО

Оцінка статті на цей момент: +1/-0
Читати Не читати Коментувати
  • 1802 Перегляди
  • 0 Коментарі
  • 08/01/2017Дата публікації

Державний телеканал "Россия 24" спробував завербувати журналіста впливової британської газети The Times Макса Такера для проведення інформаційної спецоперації проти президента України Петра Порошенка.

Про це Такер повідомив у своєму Facebook.

"Російське державне ТБ намагалося залучити мене у те, що виглядає пропагандистською операцією проти президента Порошенка. Я записав дзвінок, можете послухати", - зазначив журналіст, додавши відповідне АУДІО.

Ілюстрація: hvylya.net

У телефонній розмові представниця російського пропагандистського телеканалу пропонує Такеру отримати від неназваних українських журналістів аудіофайли, які нібито компрометують Порошенка.

Після цього "Россия 24" збиралася взяти у Такера інтерв'ю про ці записи - щоб підвищити довіру до свого сюжету, зазначає Обоз.

"У нас є колеги в Україні, українські журналісти, в них є інформація, дуже ексклюзивна. Вони можуть поділитися з нами, але хочуть, щоб ми показали це через журналіста з Європи, - говорить представниця "Росии 24". - Щоб виглядало, що спершу вони поділилися [інформацією] з європейським журналістом, а той уже показав її нам".

Такер сказав співрозмовниці, що її телеканал відомий всьому світові як виробник неправдивих постановочних сюжетів.

"Ні, це не про "Россию 24". "Россия 1" - можливо... - відповіла росіянка на це звинувачення. - Наш канал - просто інформаційний, у нас тільки новини". [facepalm emotion]

За словами британського журналіста, дзвінок зроблено з Росії, з телефону громадянина РФ Сєрґєя Баратинского.

В ході розмови пропагандисти запропонували Такеру оплатити його поїздку в Москву.

Нагадаємо, місяць тому нардеп-утікач Олександр Онищенко заявив, що нібито володіє аудіозаписами , які свідчать про причетність президента Порошенка до корупції.

За словами Онищенка, записи зроблені під час розмов із президентом — на диктофон у наручному годиннику із картою пам’яті 64 Гб. Жодного запису екс-депутат не оприлюднив.

Сам Порошенко запевнив членів фракції БПП, що жодних "плівок" із записами компромату проти нього не існує.

Донедавна Онищенко був маловідомим газовим олігархом і депутатом ВР (група "Воля народу"). За Януковича обирався до ВР від Партії регіонів, брав участь у побитті депутатів опозиції під час парламентських засідань.

Компанії, пов’язані з Онищенком, провадили спільну діяльність з державним підприємством «Укргазвидобування». Навесні 2016-го Національне антикорупційне агентство України (НАБУ) відкрило справу щодо розкрадання в ході цієї діяльності державних коштів на суму в 3 млрд гривень.

5 липня 2016 року Верховна Рала проголосувала за позбавлення Онищенка недоторканності та його арешт. Напередодні нардеп утік за кордон, звідки пообіцяв "24 години на добу допомагати народові боротися зі злочинною владою".

Сам Онищенко стверджує, що живе в Лондоні. Дані його польотів на власному приватному літаку свідчать, що екс-депутат регулярно буває в Москві та Сочі.

За 4 місяці після викриття "схем Онищенка" держава заробила на продажу газу вшестеро більше, ніж за 3 роки співпраці ДП "Укргазвидобування" з фірмами Онищенка.

Свої сенсаційні заяви Онищенко зробив тільки через п’ять місяців після втечі, наприкінці листопада 2016 року. Головним його рупором в Україні було видання "Страна.ua", засноване одіозним проросійським редактором Ігорем Гужвою.

На початку грудня 2016-го СБУ повідомила, що проти Онищенка відкрита кримінальна справа за статтею "Державна зрада". Нардеп-утікач підозрюється у співпраці зі спецслужбами РФ для дестабілізації ситуації в Україні в результаті "масованої інформаційної атаки на владу".

Оцінка статті на цей момент: +1/-0
Читати Не читати Коментувати
 
 

Коментарі 0

Для того, щоб писати свої коментарі, залогіньтесь! Якщо ви не маєте логіну, тоді спочатку зареєструйтесь, щоб його отримати!