У Гельсінкі за рік у ДТП не загинув жоден пішохід. Причини: обмеження швидкості, дотримання закону

І ніхто, $&%%$!!!, не їздить по тротуарах, це само собою. Впродовж 2019 року жоден пішохід не загинув на дорогах Гельсінкі. Однією з причин нульової смертності вважають нові обмеження швидкості в місті - від 30 до 50 кілометрів на годину.

Про це пише Хмарочос.

Дорожньо-транспортні пригоди в Фінляндії почали фіксувати у 1960 році. З того часу це перший показник нульової смертності. Згідно з неофіційними даними, востаннє жоден пішохід не постраждав у 1908 році.

При цьому, за даними журналістів, у 2019 році в ДТП в Гельсінкі загинули три людини. Двоє з них їхали на мотоциклах, а ще одна – на легковому автомобілі. Такий показник є досить низьким: впродовж останніх десяти років кількість загиблих сягала семи осіб на рік, і переважно гинули пішоходи.

До двотисячного року кількість загиблих щороку складала від 20 до 30 людей.

Транспортний інженер Юссі Сеппала називає нові обмеження швидкості однією з причин такого низького показника. Наразі автівки можуть пересуватися жилими центральними вулицями Гельсінкі зі швидкістю 30 км/год, головними вулицями – зі швидкістю 40 км/год, а більш віддаленими – 50 км/год.

А що Київ?

Варто зазначити, що за даними Центру організації дорожнього руху, на київських дорогах минулого тижня зафіксували 756 ДТП, зокрема 38 аварій з потерпілими. Загинуло двоє людей. Крім того, відбулося 16 наїздів на пішоходів, при цьому 9 наїздів відбулися на пішохідних переходах.

Крім того, громадськість підозрює, що Нацполіція занижує статистику смертності в ДТП, оскільки аналіз даних Держстату і станцій швидкої медичної допомоги за 2019 рік суттєво відрізняються від даних поліції.

TEXTY.ORG.UA — незалежне видання без навʼязливої реклами й замовних матеріалів. Щоб працювати далі, нам потрібна ваша підтримка. Для переказу коштів клікайте сюди

фінляндія ДТП транспорт місто автомобілі

Знак гривні
Знак гривні