Гончарук таки подав у відставку після скандалу з анонімним зливом прослушки, за який ухопився Медведчук (ІНФОГРАФІКА)

Оцінка статті на цей момент: +1/-0
Читати Не читати Коментувати
  • 1046 Перегляди
  • 0 Коментарі
  • 17/01/2020Дата публікації

Після вчорашнього спростування фейкових новин про відставку - сьогодні прем’єр-міністр Олексій Гончарук таки справді написав заяву. Це підтверджують як він сам, так і офіс Зеленського:

Заява самого Гончарука:

"... я написав заяву про відставку та передав її Президенту з правом внесення в Парламент."

Заява Офісу Президента:

Також, офіційна сторінка Зе команди:

Гончарук запевнив, що Кабінет міністрів продовжить свою роботу в штатному режимі до того, як президент Володимир Зеленський "ухвалить політичне рішення".

Гончарук на засіданні парламенту вибачився за те, що міністри запізнилися на годину запитань до уряду. Він пояснив, що це пов’язано із рішенням подати відставку. Прем’єр стверджує, що його заява "оформлена відповідно з Конституцією – написана на ім’я голови Верховної Ради, а в президента є право внести її до парламенту в будь-який момент".

Нагадаємо, причиною чи радше приводом стали начебто вияви неповаги президента в анонімно злитій "прослушці".

Цікавий факт:


Інформацію про "записи Гончарука" найактивніше поширювали проросійські сайти, які пов'язують з Медведчуком (Інфографіка)

При цьому, на bykvu.com та unian.ua заголовки демонстрували сумнів щодо того, чи голос належить Гончаруку (“чоловік з голосом Гончарука”, “нібито прем’єр-міністр”), а strana.ua та zik.ua в цьому не сумнівались (“Гончарук вважає, що”, “В сети появилась прослушка совещания у премьера Гончарука”).

Відрізнялися й інші аспекти формулювання заголовків. Так, наприклад, фразу "Соросята ухандохали економіку" винесли в заголовок лише декілька видань, а саме: strana.ua, unian.ua, zik.ua, 112.ua.

А сайти Медведчука виділились також тим, що жодного разу не згадали в заголовках прізвище Арахамії (хоча його коментар з’являвся в новинній стрічці найчастіше – 9 разів на 9 сайтах: unian.ua, tsn.ua, rbc.ua, interfax.com.ua, bykvu.com, strana.ua, liga.net, korrespondent.net, segodnya.ua). Проте, лише сайти zik.ua і 112.ua опублікували коментар Дубінського (тричі) та Рабіновича (двічі).


Детальніший аналіз того, хто і як педалював цю тему

TEXTY.ORG.UA — незалежне видання без навʼязливої реклами й замовних матеріалів. Щоб працювати далі, нам потрібна ваша підтримка. Для переказу коштів клікайте сюди

Оцінка статті на цей момент: +1/-0
Читати Не читати Коментувати
 
 

Коментарі 0

Для того, щоб писати свої коментарі, залогіньтесь! Якщо ви не маєте логіну, тоді спочатку зареєструйтесь, щоб його отримати!