Uber Shuttle - це як маршрутка. Без ліцензій, дозволів, водійських прав і дотримання правил дорожнього руху (ФОТО)

Оцінка статті на цей момент: +1/-0
Читати Не читати Коментувати
  • 3103 Перегляди
  • 0 Коментарі
  • 16/10/2019Дата публікації

За п’ять місяців роботи сервіс Shuttle райдшерингової компанії Uber запустив дев’ять маршрутів у Києві. Мікроавтобуси курсують кожні 15 хвилин з 7:00 до 21:00. У КМДА стверджують, що вони частково дублюють маршрути громадського транспорту. При цьому, станом на вересень Uber Shuttle не мав ліцензій і дозволів на регулярні пасажирські перевезення.

Про це йдеться в дослідженні громадського руху «Чесно», яке цитує Хмарочос.

Так, Укртрансбезпека повідомила, що перевізник не отримував ліцензію на перевезення пасажирів, а співробітники відомства навіть склали на водіїв Uber Shuttle кілька адміністративних протоколів щодо відсудності дозволів.


Uber Shuttle уже припускається порушення, від якого довго відучували маршрутників (ФОТО)

Департамент транспортної інфраструктури КМДА також надав інформацію про відсутність будь-яких дозвільних документів.

Крім того, журналісти «Чесно» разом із патрульною поліцією взяли участь в експерименті на запрошення КМДА. Так, один із журналістів замовив проїзд від Контрактової площі до вулиці Хрещатик. Така поїздка коштує 15 гривень. Мобільний застосунок показав місце зупинки на пішохідному переході, де водій і підібрав пасажира. Його зупинила поліція. Ось він:

Через сто метрів його зупинили патрульні за зупинку в забороненому місці. Вони також виявили, що водій не мав при собі водійського посвідчення категорії D1. Водій запевняв, що документи і дозволи зараз підвезуть, але ніхто не приїхав, і автомобіль забрали на штрафмайданчик.

«Вони не брали участі в конкурсах на маршрути. Вони не повинні їздити міськими маршрутами, не повинні зупинятися на зупинках комунального транспорту. Основна проблема, яку я їм озвучив – це якраз ігнорування конкурсів, адже це дає їм конкурентні переваги над іншими перевізниками. Хоча вони надають послугу, якій за якістю немає рівних сьогодні, та в абсолютно іншому ціновому діапазоні», – коментує колишній заступник голови КМДА з питань транспорту Дмитро Давтян.

Також у «Чесно» підозрюють, що водії Uber Shuttle працюють понаднормово. Законодавство забороняє працювати водіям понад 40 годин на тиждень.

Умови роботи оголошують численні партнери Uber – організації, які за певний відсоток підключають водіїв до системи. Наприклад, компанія Uberlin запрошувала водіїв працювати за графіком 7:00-21:00 з понеділка до п’ятниці.

«Чесно» звернувся до Державної служби України з питань праці з проханням перевірити робочий час водіїв Uber Shuttle.

Принаймні, відомо, що наднормова робота водіїв Uber є поширеною проблемою в інших містах.

ОНОВЛЕНО 16.10.2019 16:12
Коментар від Uber
Георгій Соколянський, голова з розвитку Uber у Центральній та Східній Європі
Кожен транспортний засіб, що працює з Uber Shuttle, має ліцензію на перевезення автобусами. Згідно з українським законодавством, автобусні ліцензії видаються операторам автопарків, а не Uber.
Щоб забезпечити законність та безпеку сервісу, Uber перевіряє наявність ліцензії, як обов'язкову умову для кожного транспортного засобу для виходу на лінію. Ми використовуємо державну онлайн-базу даних, в якій будь-яка зацікавлена особа може перевірити конкретний автобус Uber Shuttle по номерному знаку.

Крім того, ми перевіряємо наявність водійського посвідчення категорії D у кожного водія, перш ніж він або вона зможе здійснювати поїздки.
Як технологічна платформа, Uber не наймаємо водіїв і не контролює їх робочий час. Але з міркувань безпеки ми обмежуємо щоденні години роботи водія до 12. Таким чином, кожен водій має мінімум 2 години відпочинку.

З моменту запуску сервісу ми тісно співпрацюємо з державними органами та органами місцевого самоврядування, щоб визначити роль Uber в забезпеченні відповідності автобусних перевізників всім регуляторним вимогами, незважаючи на інноваційні характеристики сервісу, специфіка яких не відображена в поточному регулюванні, такі як динамічна маршрутизація автобусів на основі GPS.

TEXTY.ORG.UA — незалежне видання без навʼязливої реклами й замовних матеріалів. Щоб працювати далі, нам потрібна ваша підтримка. Для переказу коштів клікайте сюди

Оцінка статті на цей момент: +1/-0
Читати Не читати Коментувати
 
 

Коментарі 0

Для того, щоб писати свої коментарі, залогіньтесь! Якщо ви не маєте логіну, тоді спочатку зареєструйтесь, щоб його отримати!