Завод на Азові готовий будувати десатнто-штурмові кораблі для українського ВМС і Морської охорони (ФОТО)

Керівник інвестиційного проекту “Азовський судоремонтний завод” (Маріуполь, Донецька область) Дмитро Ляшовий в інтерв’ю Центру транспортних стратегій розказав про готовність підприємства не обмежуватись ремотом і будувати також нові кораблі для ВМС ЗС України та Морської охорони.

Судоремонт на АСРЗ

Про це повідомляє Український мілітарний портал.

Зокрема мова йде про малі броньовані артилерійські катери 58155 шифр «МБАК» та десантно-штурмові катери проекту 58503 типу «Кентавр-ЛК».

«Кентавр» під час заводських випробувань в Одеській затоці

Відповідаючи на запитання про можливість будівництва нових плавзасобів на підприємстві Азовський судноремонтний завод він сказав:

“Ми могли б виготовляти їх [мова про нафтосміттєзбірники, – ред.], а також Катера морської охорони ДПСУ, баржі, ліхтери, пантони і т.п.”, – сказав Дмитро Ляшовий.

Підприємство нещодавно здійснило виконання контракту з будівництва надбудови для хорватського танкеру, на постійній основі здійснює судоремонт цивільних суден та кораблів Морської охорони ДПСУ. Окрім судової галузі АСРЗ виготовляє різноманітні зварні конструкцій, як наприклад грейфери для металургійної галузі, та іншу продукцію машинобудування.

Азовський судноремонтний завод може будувати кораблі та судна різноманітних типів, впродовж своєї історії підприємство побудувало більше 200 суден, які використовуються в портах Греції, ОАЕ, країн СНД, Індії, Німеччини, Румунії, Польщі, Болгарії, Куби.

Нафтосміттєзбирач МНМС-97

Серед судоходної продукції підприємства:

несамохідні баржі
ліхтери типу «LASH»
плавучі доки
причали, призначених для швартування суден водотоннажністю до 5000 т, завдовжки до 105 м, що складаються з трьох шарнірно-сполучних понтонів з перехідним мостом
нафтосміттєзбирачі проекту 205А та 25505

Саме силами цього підприємства було проведено ремонт найбільшого корабля Морської охорони на Азовському морі – «Донбас» (BG 32).

Ремонт включав постановку в док, очищення та фарбування корпусу, обслуговування паливних, масляних та баластних цистерн, встановлення протекторів на підводній частині корпусу, ремонт рульових механізмів, гвинтів та валів, систем охолодження тощо.

Плавучий док АСРЗ на 15 000 тонн

TEXTY.ORG.UA — незалежне видання без навʼязливої реклами й замовних матеріалів. Щоб працювати далі, нам потрібна ваша підтримка. Для переказу коштів клікайте сюди

армія зброя

Знак гривні
Знак гривні