В Україні найшвидше в Європі росте ринок цифрової реклами (ІНФОГРАФІКА)

В абсолютних цифрах на перших місцях за ринком цифрової реклами - передбачувано Британія, Німеччина та Франція. Натомість найбільше зростання показала Україна.

Про це йдеться в дослідженні Europa AdEx Benchmark.

Стабільно по всій Європі, вже десять років без змін, близько половини цифрової реклами - в пошуку (як-от при гуглінні), при цьому потроху скорочується реклама в оголошеннях і зростає - різноманітна банерна та дисплейна реклама (серед якої "спонсоровані" пости в соцмережах тощо). Вона невдовзі наблизиться до кількості реклами в пошуковиках.

За зростанням кількості окремо дисплейної реклами Україна також на першому місці (далі йдуть Франція, Росія, Британія й Іспанія - див сторінку 21 звіту).

А от найбільше зростання реклами в пошуковиках - у Білорусі, далі йдуть Чехія, Сербія й четверта - Україна.

За часткою відео серед цифрової реклами Україна - друга після Британії (41.6%)

Мобільна реклама практично наздогнала десктопну.

Половина всієї цифрової реклами тепер - у соцмережах.

Детальніше у звіті (англійською)

***

TEXTY.ORG.UA — незалежне видання без навʼязливої реклами й замовних матеріалів. Щоб працювати далі, нам потрібна ваша підтримка. Для переказу коштів клікайте сюди

інтернет інфографіка бізнес

Знак гривні
Знак гривні