На відміну від міст екс-СРСР, на Заході майже нема підземних переходів (КАРТИ)

Оцінка статті на цей момент: +1/-0
Читати Не читати Коментувати
  • 1764 Перегляди
  • 2 Коментарі
  • 21/05/2019Дата публікації

В Києві 225 підземних переходів, але в великих містах Європи та США підземних переходів практично немає.

Про це пише Зручний Київ.

Поодинокі підземні переходи на картах інших міст (крім Києва та Москви) - це часто підземні переходи, які продубльовані наземними або такі, що не мають сходів, як на фото в Чікаго.

В містах поза межами СРСР вважають, що підземні переходи є незручними для містян, і не лише для людей з інвалідністю, а й для батьків з візочками, для людей похилого віку, для людей з багажем та просто всіх фізично слабких чи хворих людей.

В нормальних містах магістральні дороги (хайвеї) будують вище від рівня звичайних вулиць (на естакадах або тунелях). В центральній частині міста підземні переходи непотрібні, бо авто і так зупиняються на світлофорах, що дозволяє пішоходам переходити вулиці наземними переходами.

Відсутність підземних переходів у великих містах не призводить до транспортного колапсу, а Київ вони не рятують від заторів.

В Києві вже почали робити наземні переходи там, де їх бракувало. Наприклад, два наземні переходи з'явились на Бесарабці, ще один- біля ЦУМу.

Крім того, за новими ДБН, підземні переходи мають бути лише на вулицях, де немає світлофорів.

У Мадриді не знайдено жодного підземного переходу

Щоб продовжити позбавлятись від цієї радянської помилки, підтримайте два громадських проекти:

Наземні пішохідні переходи для ЛТ та Театральної
https://gb.kyivcity.gov.ua/projects/11/2197

Наземний перехід до метро Університет
https://gb.kyivcity.gov.ua/projects/11/561

Геть від Москви!

Оцінка статті на цей момент: +1/-0
Читати Не читати Коментувати
 
 

Коментарі 2

Для того, щоб писати свої коментарі, залогіньтесь! Якщо ви не маєте логіну, тоді спочатку зареєструйтесь, щоб його отримати!

У присутності підземних переходів у будь-яких місцях будь-яких доріг немає ані якої проблеми (хіба витрата декількох квадратних метрів для підйомів-спусків). Інша справа, що різною може бути зручність тих переходів, а ще великою і дійсно проблемою є торгові точки в переходах й інші "паразити". Для тих, кому вкрай тяжко спуститися (навіть найбільш зручним підземним), у місцях, де є мінімально доречним, завжди можна поставити "кнопку" напівавтоматичного світлофора; отже, ще раз - проблему наявності підземних переходів вигадано. Навпаки, є великою проблемою саме відсутність підземних переходів там, де вони потрібні надзвичайно (мабуть автори допису ніколи не ходили, не перетинали такі місця-дороги), і у (тому ж ) Києві таких місць є вдосталь - великі багатосмугові дороги, інтенсивний рух (включно з "постійними заторами"), відсутність у місці переходу перехрестя і відсутність підземного; як наслідок - ускладнення руху й збільшення заторів, тонни перевитраченого пального, ще брудніше повітря, витрачений час і додаткові причини для аварійності. Яскравою ілюстрацією такої проблеми є, зокрема, й наявність (їх будують і будуть будувати, що б не писали й не говорили деякі неспостережливі-неуважні "сторонні спостерігачі") ще набагато менш зручних НАДЗЕМНИХ переходів-"мостів" ("мостів" виключно для пішоходів, з декількома "поверхами" спусків-підйомів; у "системи" вистачає "тями" таки не ставити у деяких місцях світлофори, хоч ніби-то то було б зручніше [поставити світлофор] і ще дешевше влаштувати, дешевше аніж підземний й аніж надземний).

Немає аніякої проблеми?! Завжди можна поставити кнопку?! Ха-ха-ха. Біля мене є підземний перехід на вднх, поруч світлофор, але там немає ніякої кнопки. Нещодавно там провели реконструкцію і там не з'явилася кнопка. Там навіть велодоріжку будують, а довбана кнопка так і не з'являється. Знаєте що? Простіше проїхати 2 станції метро, спустившись і піднявшись ліфтами з коляскою, аніж пройти через довбаний підземний перехід біля автомобільного світлофору, який знаходиться під будинком. Але ж ні, в підземних переходах немає ніякої проблеми, ага.
Якщо що, запити на облаштування пішохідного переходу через кільцеву дорогу в тому місці писалися неодноразово. Усім начхати, бо поруч є підземний.