Росіяни дедалі довше штучно затримують кораблі, що прямують через Керченську протоку

Тривалість штучної затримки суден в Керченській протоці, що прямують до/з Маріуполя та Бердянська, порівняно з березнем зросла майже на 58,5%.

Про це пише Укрінформ, - повідомив на своїй сторінці Facebook голова спостережної ради Майдану закордонних справ Андрій Клименко з посиланням на дані Моніторингової групи «Майдану закордонних справ», «Інституту Чорноморських стратегічних досліджень» та редакції BlackSeaNews.

“Безпосередньо в морі затримань та зупинок суден немає з жовтня (2018 року — ред.)... На вході до Азовського моря, станом на 1 травня 2019, сильне зростання (тривалості затримки суден, що прямують до/з Маріуполя та Бердянська — ред.): в березні було в середньому 25,3 години, в квітні збільшилося в 1,58 рази і складає 40,1 години. Тобто, зростання на 58,5%”, - повідомляє Клименко.

За його словами, на виході з Азовського моря спостерігається хоч і невелике, але зменшення тривалості затримки суден. Якщо в березні вона в середньому становила 33,7 годин, то в квітні - 24,4 години.

Водночас Клименко наголошує, що нинішній середній час затримки суден на 24,4 години все одно перевищує доблокадні показники 2018 року в 4-5 разів.

Експерт також нагадав, що востаннє ФСБ РФ спробувала зупинити в морі два судна, які прямували до Бердянська, 21 жовтня 2018 року (“SEA BIRD” та “BLUE MOON”). Тоді цій спробі запобігли українські катери.

Цікаво почути бачення особисто новообраного президента Володимира Зеленського про те, що з цим робити. Саме для того, аби в тому числі і припинити такі блокування, Україна за Порошенка нарощувала військово-морські сили на Азові, та для привернення міжнародної уваги до проблеми послала військові кораблі через Керченську протоку. І на декілька місяців блокування припинилося.

азов росія

Знак гривні
Знак гривні