Зеленський - продукт телевізора, а не сучасних соцмереж (ТОЧКА ЗОРУ)

У нас зараз стало модно розповідати про сучасність президентської кампанії Зеленського. Всі інші такі традиціоналісти з плакатами, гречкою та роликами, а тут молоді спеціалісти використали сучасний досвід і медійно переграли суперників, - іронізує Антон Павлушко.

Давайте відкинемо цей маркетинговий булшіт та подивимось на цифри. В Інстаграмі у Вови всього 4,7 млн абонентів. Це ні про що. Половина цих людей прийшли до нього по приколу, з них багато росіян, білорусів чи казахів, що дивляться його ролики та фільми. Чувак же влучно жартує про українців і загалом комік - давай його фоловить... ги-ги...

Він там два роки не вів практично ніякої кампанії - відосікі з тренажерного залу чи зі зйомок набирали по декілька десятків тисяч лайків. Коли вже почали розкручувати кандидата у президенти, то лайкати відео почали сотні тисяч, але загалом в умовах Інстаграму це ні про що.

Селебрітіс в Інстє мають мільйони фоловерів, якщо не десятки, якісь б'юті-блогерші в стрінгах набирають мільйони лайків на будь-яку фотку перед дзеркалом і т.п.

Порівнювати його з Трампом... вибачте, але Трамп активно сидить сам у Твіттері та коментує в цілодобовому режимі. Він сам собі соціальна мережа, і він дуже активний. Там не треба чекати реакції на щось годинами. Вова, обідно, правда.

Не з телевізора, кажете? Ну глянемо на нього в Ютубі - канал 95-го кварталу має десь 2,5 млн абонентів. Гляньте, хто там сидить в коментах - Калуга, Самара, Брянськ і т. п. Скільки з цих людей є українськими виборцями? Відео набирають по декілька сотень тисяч переглядів і все - з такими показниками виборів не виграєш, бо дивиться його все СНД, і часто одні й ті самі люди.

Канал фільму "Слуга народу"? 676 тисяч підписників, купа народу з СНД в коментах, відео за місяць набирає 3-4 млн переглядів. Старі серії набирали до 3 млн переглядів, хоча лежать на Ютубі вже роками. Смішні епізоди з фільму набирають несмішні 100к переглядів - а що ж так...

Звичайно, в мережі купа його роликів, розкидана по купі аккаунтів та в соціальних мережах. Але будемо відверті - часто це просто всі скопом російськомовні з СНД та діаспори. Багато з цих груп перетинаються, і таким чином він достукався, можливо, до декількох мільйонів виборців. Чи сотень тисяч.

Зеленський - класичний продукт з телевізора. Класичний продукт телевізора, який розкручували 20+ років, що дуже активно піарив в останній рік один популярний канал. Дякуємо 1+1, це ваша заслуга, а не Інстаграма.

Зеленський у новорічну ніч на 1+1, наприклад

Навіть не порівнюйте Зеленського з Трампом - там людина сама пише собі сценарії, і її не треба тягнути за язика. Тут все виходить в мережу з третього дубля.

Президентом Зеленського зробили російські медіа, які 5 років поспіль топили проти Порошенка та України. Також до цього долучились українські медіа, які робили вигляд, що вони нейтральні, та критикували українську політику більше, ніж російську.

В найближчі роки Зеленський доведе, що він не має жодного відношення до соціальних мереж та сучасних методів розкрутки проектів. Йому не встигатимуть писати сценарії на всі події, тому його реакції на більшість подій просто не буде. Ну от як зараз.

Тому, коли ви читаєте черговий розумний текст про вплив новітних медіа, про те, як ми всі відстали, а Зеленський потужно щось використав - просто гортайте далі, це маркетинговий булшіт від людей, які навіть не мають свого Інстаграма і не бачили дійсно популярні аккаунти.

соцмережі змі зеленський опініон

Знак гривні
Знак гривні