У Києві зробили обов’язковим моделювання транспортних потоків перед будівництвом дорожніх об’єктів

Оцінка статті на цей момент: +0/-0
Читати Не читати Коментувати
  • 550 Перегляди
  • 0 Коментарі
  • 01/04/2019Дата публікації

Моделювання робитимуть на основі транспортної моделі Києва, розробленої 2016 року.

Будівництву та ремонту об’єктів дорожньо-інженерної інфраструктури Києва обов’язково передуватиме проведення макро- та мікромоделювання транспортних потоків. Таке рішення ухвалила КМДА, повідомляє Хмарочос.

«Транспортні проекти переважно є дорогими, тож тут потрібно покладатися не лише на досвід і кваліфікацію спеціалістів, а й на сучасні програмні засоби, зокрема, математичне моделювання транспортних потоків, – зазначив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник.

Транспортну модель Києва, що дозволяє здійснювати макромоделювання транспортних потоків, у 2016 році розробила компанія A+С Україна за сприяння Світового банку.

Нагадаємо, у середині березня розпочався демонтаж Шулявського шляхопроводу. На його місці будуватимуть нову конструкцію – неповний чотирилисник з трьома з’їздами, спроектований інститутом «Київдормістпроект». Транспортний інженер Віктор Петрук розробив альтернативний проект. Петиція про врахування у конкурсі проектів розв’язки Петрука двічі набирала необхідну кількість голосів, але в Київраді її проігнорували.

 
 

Коментарі 0

Для того, щоб писати свої коментарі, залогіньтесь! Якщо ви не маєте логіну, тоді спочатку зареєструйтесь, щоб його отримати!