Фейсбук відкриває дані про рекламу політиків. Лише один пост Тимошенко проти Порошенка рекламували на тисячі доларів (ФОТО)

Наприклад, лише один допис від сторінки "Я за Тимошенко - фанклуб" прорекламували на суму в тисячі доларів. Те саме відбувалося і на її особистій сторінці, - пише рух Чесно:

Фейсбук пише: "Цю рекламу показували без підпису, що це політична реклама. Коли ми це помітили, то зняли".

Часом кандидати більше вкладаються в антирекламу конкурентів, - пише Чесно.

Наприклад, найдорожчий допис на сторінці Олександра Вілкула присвячений критиці Порошенка.

Інна Богословська (або хтось від її імені) платить за рекламу в російських рублях:

У частині випадків Facebook вже навіть почав оприлюднювати інформацію про те, хто платить за рекламу. Так, у випадку з офіційною сторінкою Тимошенко, рекламу оплачує ТОВ "Сучасні рекламні рішення".

Частина сторінок політиків і про політику (за чи проти кандидатів) все ще в тіні. Але, схоже, Facebook розкриє і їхні бюджети!

Нарешті гроші на інтернет-рекламу починають виходити з тіні. Цей процес незворотній.

вибори-19

Знак гривні
Знак гривні