Співробітникам пропагандистського Russia Today ще 20 років після звільнення заборонено відкривати правду

Оцінка статті на цей момент: +1/-0
Читати Не читати Коментувати
  • 786 Перегляди
  • 0 Коментарі
  • 20/03/2019Дата публікації

Телеканал Russia Today зобов'язує своїх співробітників підписувати «угоду про нерозголошення конфіденційної інформації», яке діє під час роботи і протягом 20 років після звільнення.

Як повідомляє Znak.com, штраф за порушення правил становить п'ять мільйонів рублів, — передає Громадське.

Видання посилається на документ за підписом гендиректора керуючої RT компанії, організації «ТВ-Новости».

Зокрема, у ньому сказано, що всім співробітникам RT заборонено «обговорювати те, що відбувається в RT зі сторонніми особами», а також «критикувати канал в соцмережах та інтерв'ю».

Так, під конфіденційною мається на увазі «інформація про організацію», в тому числі про її внутрішню структуру, показники, способи, стиль і методи роботи, а також дані з нарад.

«Працівник повідомлений, що порушення ним угоди може спричинити кримінальну, адміністративну, цивільно-правову, дисциплінарну відповідальність», — йдеться в тексті документа.

Нагадаємо, 18 лютого стало відомо про блокування сторінки In the Now. Тоді головна редакторка RT Маргарита Симонян ствердила, що проект «In the Now» не порушив правила соцмережі, та пов’язала блокування сторінки з виходом матеріалу CNN про те, що «In the Now» фінансується з Росії.

Згодом соціальна мережа Facebook пояснила блокування сторінки проекту Russia Today «In the Now» необхідністю розкрити дані про материнську компанію.

26 лютого Facebook розблокував сторінку російського проекту RT, In the Now, після розкриття інформації про свою материнську компанію.

У травні 2018 року в Британії почали три нових розслідування щодо пропагандистського каналу Russia Today.

Оцінка статті на цей момент: +1/-0
Читати Не читати Коментувати
 
 

Коментарі 0

Для того, щоб писати свої коментарі, залогіньтесь! Якщо ви не маєте логіну, тоді спочатку зареєструйтесь, щоб його отримати!