За "критичними" вірусними відео для західних міленіалів стоїть Росія. Що і як вона пропагує? (ОГЛЯД)

Оцінка статті на цей момент: +3/-0
Читати Не читати Коментувати
  • 755 Перегляди
  • 0 Коментарі
  • 18/02/2019Дата публікації

Росія підтримує компанію, що створює вірусні відео, спрямовані передусім на англомовних міленіалів. Про це йдеться в матеріалі CNN.

Три відеоканали, спрямовані на міленіалів, за кілька місяців зібрали на Facebook десятки мільйонів переглядів. Але сторінки, через які просували відео, не розкривали, що за ними стоїть уряд Росії.

Maffick Media - компанія, головним акціонерам якої є Ruptly, підрозділ Russia Today.

Facebook тимчасово прикрив її сторінки, поки на них не вкажуть прямо, хто за ними стоїть. Донедавна, до скандалів із втручанням у вибори США, це й не було потрібно.

Що Maffick, а фактично Росія, пропагувала міленіалам?

Maffick заявляла, що "незалежна" від Russia Today. Втім, її відео - так само, як і контент RT, здебільшого:

- критикували зовнішню політику США
- критикували мейнстримові американські ЗМІ
- уникали критики уряду Росії.

Значна частка змісту, як і у RT, вкладається в американський мейнстрим, особливо "лівуватий".

Типова тактика - скористатися суперечностями та напругою, що існують у країні (подібну тактику застосовують і в Україні - ред.).

Як RT, так і Maffick зазвичай не вигадують нових наративів для критики - а використовують ті, які вже звучали в американських ЗМІ. Натомість, вони категоричніше наголошують на моментах, що й справді заслуговують на критику.

До тимчасового закриття, компанія Maffick вела три сторінки:

- Soapbox зосереджувався на поточних подіях
- Waste-Ed був "екологічним каналом"
- Backthen - історичний канал, який концентрував увагу на "західному імперіалізмі".

Сумарно за кілька місяців вони зібрали 30 мільйонів переглядів.

Maffick починала з каналу In the Now, також спрямованого на міленіалів - і спершу це було шоу прямо на RT, із відкритими зв'язками з Росією. Цей канал також минулого тижня було тимчасово закрито на Facebook.

RT, згідно зі звітом розвідки США - головний міжнародний канал пропаганди Росії.

Хоча вказані сторінки й заявляють про свою незалежність, вони "щоденно пропагують меседжі Кремля, зокрема, зображуючи Захід негативно", - заявив експерт Ben Nimmo із науково-дослідницького фонду Atlantic Council. - "Технічно вони, може, й незалежні - але їхній тон цілком відповідає тону ширшої кремлівської родини".

Сторінки Maffick не містили ані даних про зв'язки з урядом РФ, ані бодай лінків на зовнішні сайти, де можна знайти цю інформацію. Керівництво компанії в коментарі на запит CNN заявило, що "аудиторії це просто нецікаво".

Детальніше на CNN (англ).

***

TEXTY.ORG.UA — незалежне видання без навʼязливої реклами й замовних матеріалів. Щоб працювати далі, нам потрібна ваша підтримка. Для переказу коштів клікайте сюди

Оцінка статті на цей момент: +3/-0
Читати Не читати Коментувати
 
 

Коментарі 0

Для того, щоб писати свої коментарі, залогіньтесь! Якщо ви не маєте логіну, тоді спочатку зареєструйтесь, щоб його отримати!