Національний художній музей зробив класний ребрендинг. Тепер він називається NAMU (Багато ФОТО)

Оцінка статті на цей момент: +2/-0
Читати Не читати Коментувати
  • 483 Перегляди
  • 0 Коментарі
  • 27/12/2018Дата публікації

Основною назвою музею обрали NAMU. Назва NAMU розшифровується як National Art Museum of Ukraine. Бренд розробила відома креативна агенція Banda.

В рамках ребрендингу був створений персональний шрифт Національного художнього музею України – Namu Font. Він існує в дев’яти варіаціях накреслення, кожна з яких представляє певну епоху розвитку українського мистецтва – від початку 16 століття до сьогодення:

Новий логотип NAMU перетворюється на тло для персонажів картин, скульптур та інших експонатів музею.

Висуваючи на передній план персонажів зі знакових творів українського мистецтва, творці проекту знайомлять публіку з героями, підкреслюючи їх унікальність, красу й позачасову актуальність.

Вище були фото від самої Банди та музею. Далі - фото Олени Чиченіної:

Оцінка статті на цей момент: +2/-0
Читати Не читати Коментувати
 
 

Коментарі 0

Для того, щоб писати свої коментарі, залогіньтесь! Якщо ви не маєте логіну, тоді спочатку зареєструйтесь, щоб його отримати!