РосТБ показало "розчарованого Майданом українця", який виявився підсадним білорусом (ВІДЕО)

Оцінка статті на цей момент: +2/-0
Читати Не читати Коментувати
  • 2366 Перегляди
  • 0 Коментарі
  • 07/12/2018Дата публікації

Актори з "потрібними сценаріями" та "розіп'яті хлопчики" для так званих новинних сюжетів російської пропаганди нікуди не поділися.

До річниці початку Євромайдану російський "Первый канал" показав 10-хвилинний сюжет, у якому молодий чоловік розповідає про те, як він розчарувався в Революції Гідності.

У сюжеті хлопець, якого називають Кирилом Чубенком, сидить на ліжку з котом і розповідає, що Євромайдан "особисто йому нічого не дав", - передає Лівий берег.

"Ось подивіться, де ми опинилися. Потрібно було дивитися в майбутнє, а ми в майбутньому залишилися без тепла, з дорожезною енергією, і незрозуміло, коли все це закінчиться. Як пережити зиму, як дітей відправляти в школу?" - говорить він.

Як з'ясувалося, під виглядом "зневіреного українця" російський телеканал показав студента з Мінська з іншим ім'ям.

"На 8:32 там з'являється якийсь молодик, якого "Первый канал" називає учасником Євромайдану Кирилом Чубенком, що не пояснює, втім, де цей Кирило живе і що робить. На відео Кирило зворушливо обіймає кота і розповідає, що вони з котом зараз замерзають - і все це через Євромайдан", - написав російський блогер Ілля Варламов.

Він розповів, що вже почав писати "викривальний пост про те, до чого Україну довели свідомі", але тут йому на пошту прийшов лист, в якому йдеться про те, що "українець" у сюжеті - це Віталій Юрченко з Мінська.

"Насправді ж це Віталій Юрченко, живе він у Мінську у військовому містечку, закінчив юрфак БГУ. Та й насправді, за мірками РБ [Республіки Білорусь], не бідували ніколи. Під час Майдану був ще студентом, стосунку, звичайно, до подій ніякого не має. Загалом, ганьбище... Розумієте, ага? За словами автора листа виходить, що федеральний телеканал видає білоруса з Мінська за українця невідомо з якого міста. "Ну це вже занадто! - подумав я спочатку. - "Первый канал" - і раптом бреше? Та бути такого не може! Ви ще сказали б, що жодного розіп'ятого хлопчика не було!" - іронізує Варламов.

Пізніше Віталій Юрченко сам зв'язався з редакцією білоруського видання "Наша Нива". Він розповів, що йому соромно за цю ситуацію.

"Прийшло замовлення від "Первого канала" Росії зняти сім'ю чи людину в Кривому Розі в Україні, яка поскаржилася б на відсутність газу і дороге опалення. Таку людину знайшли, зняли матеріал, надіслали нам. Сам я через свою роботою ніяк не взаємодію з операторами, тому я абсолютно не був у курсі, що вони знімають. Потім з'ясувалося, що в матеріалі з Кривого Рогу був поганий звук. Його не можна було відправляти замовнику. Прийняли абсолютно неправильне рішення перезняти сюжет з текстом, озвученим у Кривому Розі", - розповів Юрченко. Чому було вирішено не переозвучити, а саме перезняти сюжет, він не сказав.

Юрченко також зазначив, що грошей за цей ролик він не отримував.

"Грошей за цей ролик я не отримував. Просто всередині компанії попросили допомогти, а про наслідки в той момент не подумав. Я не знаходжу собі місця. Хочу попросити вибачення в усіх, хто це бачив і не бачив, якщо за таке взагалі можна вибачитися. Після виходу матеріалу Варламова мені почали писати в соціальних мережах з погрозами. Мені пишуть жахливі образи, а я розумію, що їх заслужив. Не можу тільки зрозуміти, як я на таке погодився. У конфлікті України і Росії я не займаю нічиєї позиції. Це інформаційна війна, і мені соромно, що став її частиною", - розповів Юрченко.

Пізніше російський пропагандистський "Первый канал" також попросив вибачення за сюжет, повідомляє ТАСС. У прес-службі телеканалу заявили, що штатні журналісти телеканалу не мають можливості працювати в Україні, тому інтерв'ю знімали стрингери. Ті, зі свого боку, визнали, що зняли свого знайомого, оскільки "зйомка справжнього інтерв'ю була зроблена з технічним браком, а сюжет треба було терміново здавати".

Пропагандисти пообіцяли, що найближчим часом опублікують відео з вибаченнями.

Нагадаємо, в жовтні під час спецефіру програми "60 минут" телеканалу "Россия-1", обговорюючи трагедію в окупованій Керчі, ведучі взяли коментар у студентки другого курсу Аліни Керової. Однак, як пізніше з'ясувалося, дівчина з таким ім'ям загинула під час нападу.

Оцінка статті на цей момент: +2/-0
Читати Не читати Коментувати
 
 

Коментарі 0

Для того, щоб писати свої коментарі, залогіньтесь! Якщо ви не маєте логіну, тоді спочатку зареєструйтесь, щоб його отримати!