Більше місця для пішоходів, трамваї ближче, машини далі. Як реконструюють площу біля вокзалу у Львові (ВІДЕО)

Проект передбачає рознесення індивідуального і громадського автотранспорту на окремі проїзні частини, аж до повного уникнення зустрічі.

У Львові розпочинають реконструкцію Двірцевої площі перед залізничним вокзалом. Презентацію проекту, розробленого Інститутом просторового розвитку, презентував мер міста Андрій Садовий.

Наразі Двірцева площа – перше, що бачать гості Львова, прибуваючи потягом, – являє собою хаотично запаркований простір. Для руху транспорту водії залишають одну вузьку смугу навколо фонтану і скверу, а трамвайні зупинки розташовано дуже далеко від головного входу, зазначають в Інституті просторового розвитку.

«В межах воркшопів за участі німецьких експертів з транспорту, головного архітектора міста, зацікавлених осіб наше комунальне підприємство Інститут просторового розвитку опрацювало понад 20 проектних концепцій, одна з яких лягла в основу робочого проекту», – повідомляють в підприємстві.

Проект передбачає рознесення індивідуального і громадського автотранспорту на окремі проїзні частини, аж до повного уникнення зустрічі. Вулицю Чернівецьку, яка підводить транспорт до Двірцевої площі, розділяє на дві частини широка пішохідна алея.

У правій частині Двірцевої площі облаштують автостанцію з місцем для очікування автобусів. Трамвайну зупинку перенесуть ближче до входу у вокзал.

Ліворуч буде зона для приватних автомобілів. Проект передбачає кількадесят майданчиків для kiss and ride – тобто, швидкої висадки пасажирів. Надовго залишити машину можна на паркінгах на 400 паркомісць. Під самим сквером буде підземний паркінг.

У проекті передбачено доступ велосипедистів до вокзалу, поки що смугою, спільною з громадським транспортом.

Перед входом у Львівський вокзал облаштують великий пішохідний простір. Проект передбачає, що тут домінуватиме пішохід. Нинішний фонтан демонтують, натомість буде побудовано фонтан із сучаснішим дизайном.

Втілювати проект почнуть у 2019 році, реконструкція триватиме два роки, до кінця 2020-го.

Нещодавно за проектом Інституту просторового розвитку завершили капітальний ремонт вулиці Сельських у Франківському районі Львова. Особливість вулиці у концепції спільного простору – по всій її ширині можуть пересуватися як автомобілі, так і пішоходи.

Львів залізниця архітектура

Знак гривні
Знак гривні