Антимонопольний комітет рекомендував низці виробників прибрати слово ЕКО, бо ж брехня (СПИСОК)

Антимонопольний комітет України рекомендував 11 компаніям видалити з етикеток продуктів написи "еко", "екологічний" і схожі, оскільки вони не відповідають дійсності та вводять в оману споживачів. Відповідні рекомендації опубліковано на сайті АМКУ.

Найвідоміший приклад: за даними АМКУ, це брехня

За даними АМКУ, в Україні 25 липня 2014 року "Сан ІнБев Україна" почала використовувати в своїй господарській діяльності позначення "еко" без проведення сертифікації та затвердження акредитованими органами.

Неправдива інформація була розміщена на етикетці пива, а також в рекламі.

В рамках дослідження АМКУ рекомендувало також прибрати неправдиву інформацію про "екологічність" компаніям:

ТОВ "АСС" (Дніпропетровська обл.) на пасту томатну "Помідора",
СОК "Чиста флора" (Івано-Франківська обл.) на чай "Квіти долин",
ТОВ "Лідер Снек" (Кременчук) на насіння "Хомка",

Теж брехня, каже АМКУ

ТОВ "ТП" Сервіс Пак" (Харківська обл.) на мікродобрива Quantum,
ТОВ "Біол" (Мелітополь) на литі сковорідки з антипригарним покриттям,
ТОВ "Лотос Трейд" (Запоріжжя) на губки для керамічного посуду з бамбукового волокна,
ТОВ "Світ хімії" (Львів) на засоби для чищення туалетів та ванних кімнат Blitz Eco Strong,

Теж брехня, каже АМКУ

ТОВ "Вань Н.І." (Львівська обл .) на мило "Туя з ялівцем",
ТОВ "Теплокерамік" на обігрівач керамічний інфрачервоний TEPLOCeramic,
ТОВ "Фібратекс" на дитячі вологі серветки ECORelax.

бізнес курйоз

Знак гривні
Знак гривні