Поки метро на Троєщину з плану стало мемом - КМДА придумала новий проект (ФОТО)

Називається метробус, і він теж має йти на багатостраждальний масив. Отак він виглядає у Бразилії - але це ж обов'язково потрібно, щоб на його лінію не заїжджали ті, кому "дуже треба", на приватному транспорті:

У КМДА разом зі Світовим банком розробляють нову систему швидкісного громадського транспорту, зокрема, перший коридор планують запустити на Троєщину.

Йдеться про систему BRT, bus rapid transit на основі автобусного або тролейбусного рухомого складу – фізично відгороджену смугу для громадського транспорту. Про початок роботи над проектом такого метробусу з Севастопольської площі на Троєщину оголосили минулого року.

Передбачається, що протяжність швидкісного коридору на Троєщину становитиме 20 км. Попередньо йшлося про тролейбусну лінію.

Джакарта, Індонезія

Світовий банк розробив рекомендації щодо покращення транспортної системи Києва, й зараз готовий розробити техніко-економічне обґрунтування (ТЕО) для детального плану швидкісного коридору.

На розробку ТЕО буде спрямовано ґрант розміром близько $1 млн. Також Світовий банк розглядає можливість надання кредиту на реалізацію цього проекту. Основним донором має стати Міжнародна фінансова корпорація.

2016 року «Київпастранс» оголосив тендер на розробку реконструкції цієї лінії, але торги не відбулися.

Також у віддаленій перспективі – будівництво четвертої гілки Київського метрополітену на Троєщину - її обіцяють, скільки себе пам'ятають кияни останнього покоління, чи й двох. За попередніми підрахунками, вартість проекту складе від 2,5 до 3 млрд доларів.

Хмарочос

транспорт київ

Знак гривні
Знак гривні