Ведучий росТБ про всяк випадок має британське підданство

Оцінка статті на цей момент: +0/-0
Читати Не читати Коментувати
  • 994 Перегляди
  • 0 Коментарі
  • 22/11/2018Дата публікації

Ведучий програми "Вести в субботу" на пропагандистському телеканалі "Россия 1" Сергій Брильов виявився британським підданим.

Про це повідомив Фонд боротьби з корупцією (ФБК), заснований Олексієм Навальним.

Співробітники ФБК знайшли Брильова і його дружину у списках осіб, які мають право голосу у Великобританії. Їх внесли туди ще в 2001 році. За британськими законами, як зазначає Навальний, голосувати можуть лише піддані Великобританії або ж громадяни країн ЄС і Британської Співдружності, які постійно проживають у Великій Британії.

Останні 17 років Брильов працює ведучим і автором новинних і політичних передач у Росії, коментував усі путінські інавгурації, вів усілякі форуми, регулярно бере інтерв'ю у російських чиновників. Він також є заступником генерального директора ВДТРК.

Також відомо, що інший пропагандист Володимир Соловйов має дачу на озері Комо і посвідчення резидента Італії, а у власника "Лайфньюс" Арама Габрелянова є квартира у Парижі.

ЛБ

Оцінка статті на цей момент: +0/-0
Читати Не читати Коментувати
 
 

Коментарі 0

Для того, щоб писати свої коментарі, залогіньтесь! Якщо ви не маєте логіну, тоді спочатку зареєструйтесь, щоб його отримати!