"Миронівський хлібопродукт" моніторить емоції робітників, нещасних - "замінює"

Оцінка статті на цей момент: +2/-0
Читати Не читати Коментувати
  • 2194 Перегляди
  • 0 Коментарі
  • 15/11/2018Дата публікації

"Бадьоріше, бадьоріше! Так, так, ви - я до вас звертаюся, товаришу Вінстон Сміт!" Новина про події на підприємстві "Миронівський хлібопродукт" несамохіть навіює спогади про роман Оруелла "1984".

Камери компанії півроку фіксували процес гладшання одного зі співробітників, після чого його змістили з посади.

"Ми моніторимо емоції. Всі знаходяться під камерами ... За 70 пунктами відкалібровуємо емоції. Спостерігаємо за щасливими і нещасними", - сказав голова правління агрохолдингу "Миронівський хлібопродукт" Юрій Косюк.

За його словами, з нещасними щільно працюють психологи та співробітники HR, намагаючись щось запропонувати цим людям для виправлення ситуації, але в разі відсутності змін цих людей замінюють.

Косюк навів два приклади такого підходу. У першому камера протягом півроку показувала, що співробітник, який працює на досить високій позиції, товстішає. А це, на думку голови правління, як правило, пов'язано з лінню.

У спілкуванні цей співробітник зізнався, що щастя для нього - "поїсти і все", а значить, він демотивований і займає позицію, на якій інша людина може досягти набагато більшого.

"Вибачте за такі експериментики. Але перевірте на собі", - підкреслив глава правління МХП.

Використано текст Економічної правди та Хмарочоса

Оцінка статті на цей момент: +2/-0
Читати Не читати Коментувати
 
 

Коментарі 0

Для того, щоб писати свої коментарі, залогіньтесь! Якщо ви не маєте логіну, тоді спочатку зареєструйтесь, щоб його отримати!